MU Interactive Sp. z o.o. zostaje członkiem IAB Polska

07/02/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja MU Interactive Sp. z o.o. MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego.

Do grona firm członkowskich przystąpiła MU Interactive Sp. z o.o.

MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego. Tworzą niebanalne realizacje digitalowe, o najwyższej jakości. Specjalizują się w produkcji animacji 2D i 3D, wideo, content marketingu i stronach www. Do tej pory zrealizowali ponad 5000 projektów.

„Jesteśmy obecnie w istotnym momencie rozwoju branży, u progu nowej dekady, która wierzę przyniesie nie tylko spektakularne zmiany technologiczne, ale też dalszy wzrost znaczenia jakościowych i mierzalnych działań marketingowych.  Dlatego niezwykle ważne jest kształtowanie dobrych wzorców i edukacja w zakresie permission marketingu, dobrego contentu i wykorzystania narzędzi MarTech w sposób organiczny. Mając wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zarówno strategii, jak i treści tekstowych, animacji oraz wideo na potrzeby kampanii digitalowych, chcemy dzielić się wiedzą i wspólnie z IAB budować i popularyzować rzetelne standardy w digital marketingu.”
– Bartosz Duchiński – Founder&CEO Grupa MU

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!