MU Interactive Sp. z o.o. zostaje członkiem IAB Polska

07/02/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja MU Interactive Sp. z o.o. MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego.

Do grona firm członkowskich przystąpiła MU Interactive Sp. z o.o.

MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego. Tworzą niebanalne realizacje digitalowe, o najwyższej jakości. Specjalizują się w produkcji animacji 2D i 3D, wideo, content marketingu i stronach www. Do tej pory zrealizowali ponad 5000 projektów.

„Jesteśmy obecnie w istotnym momencie rozwoju branży, u progu nowej dekady, która wierzę przyniesie nie tylko spektakularne zmiany technologiczne, ale też dalszy wzrost znaczenia jakościowych i mierzalnych działań marketingowych.  Dlatego niezwykle ważne jest kształtowanie dobrych wzorców i edukacja w zakresie permission marketingu, dobrego contentu i wykorzystania narzędzi MarTech w sposób organiczny. Mając wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zarówno strategii, jak i treści tekstowych, animacji oraz wideo na potrzeby kampanii digitalowych, chcemy dzielić się wiedzą i wspólnie z IAB budować i popularyzować rzetelne standardy w digital marketingu.”
– Bartosz Duchiński – Founder&CEO Grupa MU

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.