MU Interactive Sp. z o.o. zostaje członkiem IAB Polska

07/02/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja MU Interactive Sp. z o.o. MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego.

Do grona firm członkowskich przystąpiła MU Interactive Sp. z o.o.

MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego. Tworzą niebanalne realizacje digitalowe, o najwyższej jakości. Specjalizują się w produkcji animacji 2D i 3D, wideo, content marketingu i stronach www. Do tej pory zrealizowali ponad 5000 projektów.

“Jesteśmy obecnie w istotnym momencie rozwoju branży, u progu nowej dekady, która wierzę przyniesie nie tylko spektakularne zmiany technologiczne, ale też dalszy wzrost znaczenia jakościowych i mierzalnych działań marketingowych.  Dlatego niezwykle ważne jest kształtowanie dobrych wzorców i edukacja w zakresie permission marketingu, dobrego contentu i wykorzystania narzędzi MarTech w sposób organiczny. Mając wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zarówno strategii, jak i treści tekstowych, animacji oraz wideo na potrzeby kampanii digitalowych, chcemy dzielić się wiedzą i wspólnie z IAB budować i popularyzować rzetelne standardy w digital marketingu.”
– Bartosz Duchiński – Founder&CEO Grupa MU

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.