MU Interactive Sp. z o.o. zostaje członkiem IAB Polska

07/02/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja MU Interactive Sp. z o.o. MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego.

Do grona firm członkowskich przystąpiła MU Interactive Sp. z o.o.

MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego. Tworzą niebanalne realizacje digitalowe, o najwyższej jakości. Specjalizują się w produkcji animacji 2D i 3D, wideo, content marketingu i stronach www. Do tej pory zrealizowali ponad 5000 projektów.

“Jesteśmy obecnie w istotnym momencie rozwoju branży, u progu nowej dekady, która wierzę przyniesie nie tylko spektakularne zmiany technologiczne, ale też dalszy wzrost znaczenia jakościowych i mierzalnych działań marketingowych.  Dlatego niezwykle ważne jest kształtowanie dobrych wzorców i edukacja w zakresie permission marketingu, dobrego contentu i wykorzystania narzędzi MarTech w sposób organiczny. Mając wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zarówno strategii, jak i treści tekstowych, animacji oraz wideo na potrzeby kampanii digitalowych, chcemy dzielić się wiedzą i wspólnie z IAB budować i popularyzować rzetelne standardy w digital marketingu.”
– Bartosz Duchiński – Founder&CEO Grupa MU

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.