Full Stack Experts przystępuje do IAB Polska

09/20/2024
Full Stack Experts dołączył do grona firm członkowskich IAB Polska.

Full Stack Experts to grupa ekspertów MarTech z doświadczeniem agencyjnym i biznesowym, którzy specjalizują się w dobieraniu skutecznych rozwiązań w obszarze omnichannel, prywatności, automatyzacji korzystania z platform reklamowych i analityki marketingowej.

Wsparcie FSE obejmuje identyfikację potrzeb, dopasowanie i pełną implementację platform marketingowych oraz szkolenia dla zespołu. FSE jest oficjalnym partnerem handlowym Google Marketing Platform i Microsoft Advertising Channel Partner. 

Dołączenie Full Stack Experts do IAB stanowi strategiczny krok w kierunku wzmocnienia naszej pozycji na rynku cyfrowym. Umożliwi nam uczestnictwo w kluczowych inicjatywach, które kształtują przyszłość reklamy interaktywnej. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze skuteczniej wspierać swoich klientów w osiąganiu celów marketingowych, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju całej branży.
Aneta Mondry-Gałecka, Prezes Zarządu Full Stack Experts.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.