ExpertSender dołącza do IAB Polska

02/24/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza ExpertSender - stabilna, zapewniająca wysoką dostarczalność (nawet 99,7%) platforma do marketing automation w kanałach: e-mail, SMS, mobile oraz web.
ExpertSender to narzędzie, które  pomaga eCommerce’om dokonywać zaawansowanej segmentacji klientów w oparciu o dane oraz dynamicznie personalizować wiadomości. ExpertSender to również zespół ekspertów, którzy pracując indywidualnie z klientami pozwalają im osiągać najwyższe wyniki sprzedażowe. Z ExpertSender korzysta ponad 400 klientów i ponad 1000 marek na całym świecie. ExpertSender z centralą w Gdyni ma oddziały w Moskwie, Pekinie oraz São Paulo. ExpertSender ma także status Silver Microsoft Partner, certyfikat ISO 27001 i w pełni spełnia wymogi nakładane przez RODO.

Polski rynek eCommerce z roku na rok powiększa się. W 2020 w naszym kraju powstało ponad 11 tys. nowych sklepów internetowych. Większe zainteresowanie e-handlem powoduje jednak zwiększoną konkurencję między markami. Sklepy online starają się przyciągnąć nowych i zatrzymać istniejących klientów wszelkimi możliwymi sposobami. Może im w tym pomóc automatyzacja marketingu prowadzona m.in. w kanałach e-mail, SMS, web push, pop-up, mobile czy social media. Jednak aby skutecznie korzystać z technologii dostarczającej takie rozwiązania, należy również dobrze zaplanować strategię komunikacji marketingowej oraz analizować efekty prowadzonych działań. ExpertSender od lat jest aktywnym członkiem organizacji, które wyznaczają i promują najlepsze praktyki w marketingu. Dlatego też dołączenie do IAB Polska jest dla nas kolejnym dowodem wiedzy, jaką posiadają nasi eksperci.

– komentuje Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.