ExpertSender dołącza do IAB Polska

02/24/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza ExpertSender - stabilna, zapewniająca wysoką dostarczalność (nawet 99,7%) platforma do marketing automation w kanałach: e-mail, SMS, mobile oraz web.
ExpertSender to narzędzie, które  pomaga eCommerce’om dokonywać zaawansowanej segmentacji klientów w oparciu o dane oraz dynamicznie personalizować wiadomości. ExpertSender to również zespół ekspertów, którzy pracując indywidualnie z klientami pozwalają im osiągać najwyższe wyniki sprzedażowe. Z ExpertSender korzysta ponad 400 klientów i ponad 1000 marek na całym świecie. ExpertSender z centralą w Gdyni ma oddziały w Moskwie, Pekinie oraz São Paulo. ExpertSender ma także status Silver Microsoft Partner, certyfikat ISO 27001 i w pełni spełnia wymogi nakładane przez RODO.

Polski rynek eCommerce z roku na rok powiększa się. W 2020 w naszym kraju powstało ponad 11 tys. nowych sklepów internetowych. Większe zainteresowanie e-handlem powoduje jednak zwiększoną konkurencję między markami. Sklepy online starają się przyciągnąć nowych i zatrzymać istniejących klientów wszelkimi możliwymi sposobami. Może im w tym pomóc automatyzacja marketingu prowadzona m.in. w kanałach e-mail, SMS, web push, pop-up, mobile czy social media. Jednak aby skutecznie korzystać z technologii dostarczającej takie rozwiązania, należy również dobrze zaplanować strategię komunikacji marketingowej oraz analizować efekty prowadzonych działań. ExpertSender od lat jest aktywnym członkiem organizacji, które wyznaczają i promują najlepsze praktyki w marketingu. Dlatego też dołączenie do IAB Polska jest dla nas kolejnym dowodem wiedzy, jaką posiadają nasi eksperci.

– komentuje Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.