Pobierz pełny raport już dziś i odkryj:
- Jak audio wpływa na mediaplany: 65% europejskich reklamodawców rozważa inwestycje w reklamę audio.
- Zwiększone inwestycje w dźwięk: dwie trzecie (66%) ankietowanych nabywców mediów wyraziło zamiar zwiększenia inwestycji w dźwięk cyfrowy w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
- Różnorodne wykorzystanie formatów i kanałów: inwestycje w audio są zróżnicowane, a preferowane formaty reklam to streaming, podcasty i radio internetowe.
- Optymizm: marketerzy są optymistycznie nastawieni do reklamy audio, a 76% reklamodawców i agencji planuje zwiększyć inwestycje w ciągu najbliższych 12-24 miesięcy.
- Kluczowe czynniki decydujące o wydatkach na dźwięk cyfrowy: rosnący zasięg, innowacyjna aktywacja, taka jak optymalizacja dynamicznych reklam kreatywnych (DCO) oraz efektywność targetowania, są wymieniane jako trzy najważniejsze czynniki decydujące o wydatkach na reklamę audio.
- Mobilne zaangażowanie: 7 na 10 marketerów spodziewa się nawiązać kontakt z odbiorcami za pośrednictwem reklam audio na urządzeniach mobilnych, audio oferuje cenną okazję do zaangażowania odbiorców przez cały dzień.
Pełny raport, który zawiera głębszy wgląd w bieżące inwestycje audio, kluczowe czynniki i wyzwania stojące przed reklamodawcami, agencjami i wydawcami, można pobrać za pomocą linku tutaj.
Możesz również zapisać się na dedykowane seminarium internetowe, aby uzyskać więcej informacji tutaj.
Pobierz teraz i uzyskaj najbardziej wszechstronną wiedzę i przegląd krajobrazu cyfrowych reklam audio w dzisiejszej Europie.