Ewa Opach prelegentką podczas seminarium PNTM: Marketing w czasie pandemii

01/19/2021
Zapraszamy do bezpłatnego udziału w seminarium naukowym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu : Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki gospodarczej”. Wydarzenie odbędzie się 4 marca 2021 w trybie online, a jednym z prelegentów będzie Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska.

Celem planowanego spotkania jest głębsza refleksja nad zachowaniami podmiotów rynkowych w obszarze marketingu, w warunkach nowej rzeczywistości, która pojawiła się w sposób nagły i nieprzewidywalny.

Program seminarium:

Sesja I Wpływ pandemii na zachowania podmiotów rynkowych w świetle badań naukowych

1. Zmiany zachowań konsumpcyjnych w świetle kryzysu spowodowanego pandemią Covid19
dr hab. Paweł Chlipała prof. UEK, dr hab. Agnieszka Żbikowska prof. UEK, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
2. Zachowania zakupowe i konsumpcyjne Polaków w czasie pandemii
dr hab. Barbara Kucharska, prof. UE, dr hab. Grzegorz Maciejewski prof. UE, dr Mirosława Malinowska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
3. Zastosowania Internetu w działaniach marketingowych w dobie pandemii koronawirusa
prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, dr hab. Magdalena Sobocińska prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
4. Pandemiczne trendy badawcze – czyli rzecz o tym co i gdzie opublikowano w 2020 roku
dr Jolanta Tkaczyk, Akademia Leona Koźmińskiego

Sesja II Pandemiczna rzeczywistość i jej konsekwencje dla marketingu z perspektywy praktyków

1. Marketingowy covid washing
dr Magdalena Maruszczak, Head of Marketing & Communications, KPMG
2. Konsument postpandemiczny 2021
Arkadiusz Wódkowski, Prezes Zarządu, ABM
3. Kondycja branży e-marketingu w czasie pandemii w świetle badań IAB
Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska

Panel dyskusyjny przedstawicieli nauki i praktyki gospodarczej: Pandemia – czarny łabędź w nauce i praktyce marketingu
Moderator: prof. dr hab. Bogdan Mróz, Szkoła Główna Handlowa

1. dr Stanisław Bogacki, Prezes Zarządu, Solar
2. Rafał Brzoska, Prezes Zarządu, InPost
3. dr Magdalena Kowalska, Uniwersytet Szczeciński
4. dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ. Uniwersytet Łódzki
5. Magdalena Olejnik, Dyrektor Działu Marketingu, BMW Bońkowscy
6. dr Anna Rogala, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Udział w seminarium jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie wydarzenia.

Zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.