Ewa Opach prelegentką podczas seminarium PNTM: Marketing w czasie pandemii

01/19/2021
Zapraszamy do bezpłatnego udziału w seminarium naukowym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu : Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki gospodarczej”. Wydarzenie odbędzie się 4 marca 2021 w trybie online, a jednym z prelegentów będzie Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska.

Celem planowanego spotkania jest głębsza refleksja nad zachowaniami podmiotów rynkowych w obszarze marketingu, w warunkach nowej rzeczywistości, która pojawiła się w sposób nagły i nieprzewidywalny.

Program seminarium:

Sesja I Wpływ pandemii na zachowania podmiotów rynkowych w świetle badań naukowych

1. Zmiany zachowań konsumpcyjnych w świetle kryzysu spowodowanego pandemią Covid19
dr hab. Paweł Chlipała prof. UEK, dr hab. Agnieszka Żbikowska prof. UEK, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
2. Zachowania zakupowe i konsumpcyjne Polaków w czasie pandemii
dr hab. Barbara Kucharska, prof. UE, dr hab. Grzegorz Maciejewski prof. UE, dr Mirosława Malinowska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
3. Zastosowania Internetu w działaniach marketingowych w dobie pandemii koronawirusa
prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, dr hab. Magdalena Sobocińska prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
4. Pandemiczne trendy badawcze – czyli rzecz o tym co i gdzie opublikowano w 2020 roku
dr Jolanta Tkaczyk, Akademia Leona Koźmińskiego

Sesja II Pandemiczna rzeczywistość i jej konsekwencje dla marketingu z perspektywy praktyków

1. Marketingowy covid washing
dr Magdalena Maruszczak, Head of Marketing & Communications, KPMG
2. Konsument postpandemiczny 2021
Arkadiusz Wódkowski, Prezes Zarządu, ABM
3. Kondycja branży e-marketingu w czasie pandemii w świetle badań IAB
Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska

Panel dyskusyjny przedstawicieli nauki i praktyki gospodarczej: Pandemia – czarny łabędź w nauce i praktyce marketingu
Moderator: prof. dr hab. Bogdan Mróz, Szkoła Główna Handlowa

1. dr Stanisław Bogacki, Prezes Zarządu, Solar
2. Rafał Brzoska, Prezes Zarządu, InPost
3. dr Magdalena Kowalska, Uniwersytet Szczeciński
4. dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ. Uniwersytet Łódzki
5. Magdalena Olejnik, Dyrektor Działu Marketingu, BMW Bońkowscy
6. dr Anna Rogala, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Udział w seminarium jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie wydarzenia.

Zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.