Efektywna współpraca między biznesem a edukacją? Weź udział w bezpłatnym warsztacie Rady Sektorowej!

06/24/2021
W ramach działalności Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej zapraszamy do udziału w warsztacie BIZ-EDU.  To pierwszy sektorowy projekt, łączący środowisko akademickie z biznesem. Podczas spotkań w trybie online będziemy zachęcać przedstawicieli obu stron do wymiany opinii i doświadczeń, by przyczynić się do lepszej współpracy między nimi, a w efekcie doprowadzić w przyszłości do odpowiednieg przygotowanie studentów do realiów pracy w branży komunikacji marketingowej. Udział w warsztatacie jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji w jednym z dostępnych terminów!
Poprzez projekt chcemy realizować dwa kluczowe cele:

  • wypracowanie systemowych rozwiązań, które umożliwią przyszłym praktykom sektora szybszy start na rynku pracy,
  • networking pomiędzy środowiskami, niosący obu stronom wzajemną inspirację oraz identyfikację obszarów wymagających usprawnienia na linii współpracy.

Do kogo kierowane są warsztaty

Do udziału w wybranym przez siebie terminie warsztatu zapraszamy:

  • ekspertów edukacji wyższej
  • przedstawicieli biznesu sektora komunikacji marketingowej, który definiowany jest na bazie PKD:

    • 58.1 (wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza,
      z wyłączeniem w zakresie oprogramowania),
    • 59 (działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych),
    • 60 (nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych),
    • 3.1 (reklama).
Jak będzie przebiegał warsztat

Podczas każdego z 10 zaplanowanych terminów spotkań uczestnicy będą mieli okazję do:

  • zapoznania się z wynikami raportu z badania biznes-nauka przeprowadzonego przez Radę Sektorową oraz pogłębionej dyskusję nad najważniejszymi wnioskami,
  • wymiany doświadczeń uczestników  z zakresu współpracy na linii biznes–nauka oraz wzajemnej inspiracji,
  • udziału w ćwiczeniach w podgrupach, które pozwolą zidentyfikować bariery utrudniające współpracę środowiska oraz wypracować sposoby na ich przełamanie,
  • networkingu, służącego znalezieniu wspólnych płaszczyzn do współpracy pomiędzy uczestnikami spotkania.

Maksymalna liczba uczestników na warsztacie to 15 osób.

Jakie terminy są dostępne 

Warsztaty odbywają się  trybie online na platformie ZOOM. Możesz wziąć udział w warsztacie w jednym z poniższych terminów, który wybierzesz w formularzu zgłoszeniowym:

  • 14.07.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 4.08.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 9.09.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 23.09.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 6.10. 2021, g. 13:00 – 17:00
  • 20.10.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 3.11.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 24.11.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 1.12.2021, g. 13:00 – 17:00
Kto poprowadzi warsztat 

Adam Polasz facylitator, trener, wykładowca, badacz.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w marketingu: pracował w działach insightów korporacji (Polska Telefonia Cyfrowa/ T- Mobile, Kompania Piwowarska), w domu mediowym (Wavemaker), w agencji strategicznej (One Eleven).
Wykładowca akademicki z 10-letnim stażem, prowadzi(ł) zajęcia dla studentów podyplomowych różnych kierunków (reklama, komunikacja marketingowa, data driven digital marketing, socjologia i inne), na uczelniach prywatnych i państwowych (Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. J. Tischnera w Krakowie).
Trener i badacz z kilkunastoletnim stażem. Szkoli głównie z zakresu wykorzystania badań rynku w marketingu (szkolenia PTBRiO oraz Szkoła Consumer Intelligence) oraz realizuje kilkadziesiąt badań jakościowych rocznie.
Zdobywca Nagrody 25-lecia PTBRiO: jeden z trzech najlepiej ocenianych trenerów PTBRiO w historii. Współautor książki „Badanie rynku”, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021, rozdziały: „Wizualizacja wyników badań i raportowanie” oraz „Zarządzanie wynikami badań w organizacji”.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.