Efektywna współpraca między biznesem a edukacją? Weź udział w bezpłatnym warsztacie Rady Sektorowej!

06/24/2021
W ramach działalności Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej zapraszamy do udziału w warsztacie BIZ-EDU.  To pierwszy sektorowy projekt, łączący środowisko akademickie z biznesem. Podczas spotkań w trybie online będziemy zachęcać przedstawicieli obu stron do wymiany opinii i doświadczeń, by przyczynić się do lepszej współpracy między nimi, a w efekcie doprowadzić w przyszłości do odpowiednieg przygotowanie studentów do realiów pracy w branży komunikacji marketingowej. Udział w warsztatacie jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji w jednym z dostępnych terminów!
Poprzez projekt chcemy realizować dwa kluczowe cele:

  • wypracowanie systemowych rozwiązań, które umożliwią przyszłym praktykom sektora szybszy start na rynku pracy,
  • networking pomiędzy środowiskami, niosący obu stronom wzajemną inspirację oraz identyfikację obszarów wymagających usprawnienia na linii współpracy.

Do kogo kierowane są warsztaty

Do udziału w wybranym przez siebie terminie warsztatu zapraszamy:

  • ekspertów edukacji wyższej
  • przedstawicieli biznesu sektora komunikacji marketingowej, który definiowany jest na bazie PKD:

    • 58.1 (wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza,
      z wyłączeniem w zakresie oprogramowania),
    • 59 (działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych),
    • 60 (nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych),
    • 3.1 (reklama).
Jak będzie przebiegał warsztat

Podczas każdego z 10 zaplanowanych terminów spotkań uczestnicy będą mieli okazję do:

  • zapoznania się z wynikami raportu z badania biznes-nauka przeprowadzonego przez Radę Sektorową oraz pogłębionej dyskusję nad najważniejszymi wnioskami,
  • wymiany doświadczeń uczestników  z zakresu współpracy na linii biznes–nauka oraz wzajemnej inspiracji,
  • udziału w ćwiczeniach w podgrupach, które pozwolą zidentyfikować bariery utrudniające współpracę środowiska oraz wypracować sposoby na ich przełamanie,
  • networkingu, służącego znalezieniu wspólnych płaszczyzn do współpracy pomiędzy uczestnikami spotkania.

Maksymalna liczba uczestników na warsztacie to 15 osób.

Jakie terminy są dostępne 

Warsztaty odbywają się  trybie online na platformie ZOOM. Możesz wziąć udział w warsztacie w jednym z poniższych terminów, który wybierzesz w formularzu zgłoszeniowym:

  • 14.07.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 4.08.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 9.09.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 23.09.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 6.10. 2021, g. 13:00 – 17:00
  • 20.10.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 3.11.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 24.11.2021, g. 13:00 – 17:00
  • 1.12.2021, g. 13:00 – 17:00
Kto poprowadzi warsztat 

Adam Polasz facylitator, trener, wykładowca, badacz.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w marketingu: pracował w działach insightów korporacji (Polska Telefonia Cyfrowa/ T- Mobile, Kompania Piwowarska), w domu mediowym (Wavemaker), w agencji strategicznej (One Eleven).
Wykładowca akademicki z 10-letnim stażem, prowadzi(ł) zajęcia dla studentów podyplomowych różnych kierunków (reklama, komunikacja marketingowa, data driven digital marketing, socjologia i inne), na uczelniach prywatnych i państwowych (Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. J. Tischnera w Krakowie).
Trener i badacz z kilkunastoletnim stażem. Szkoli głównie z zakresu wykorzystania badań rynku w marketingu (szkolenia PTBRiO oraz Szkoła Consumer Intelligence) oraz realizuje kilkadziesiąt badań jakościowych rocznie.
Zdobywca Nagrody 25-lecia PTBRiO: jeden z trzech najlepiej ocenianych trenerów PTBRiO w historii. Współautor książki „Badanie rynku”, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021, rozdziały: „Wizualizacja wyników badań i raportowanie” oraz „Zarządzanie wynikami badań w organizacji”.

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.