E-handel w czasach pandemii. Zuzanna Gębka dla Polskiego Radia Szczecin

07/21/2020
Jaki wpływ ma pandemia na e-handel? Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji "Radio Szczecin na wieczór", w której gościem była Zuzanna Gębka, Director Of Ecommerce w GroupM, szefowa Grupy Roboczej Ecommerce IAB Polska.

Polacy są w czołówce państw europejskich, jeśli chodzi o wykorzystanie płatności online. Penetracja tej formy zakupów w porównaniu np. z Niemcami czy Italią jest u nas zdecydowanie większa. Polacy są bardzo elastyczni, bardzo chętnie próbują nowych rozwiązań, szczególnie że w ostatnich latach sposób dostawy, monitoringu i bezpieczeństwa ulegl bardzo mocnej poprawie. – mówiła ekspertka. 

Nagranie całej audycji dostępne jest poniżej.

Zachęcamy również do pobrania najnowszej publikacji Grupy Roboczej: E-commerce w czasach kryzysu, w której eksperci odpowiadają m.in. na pytania: jak COVID-19 wpłynął na polski e-commerce? Jak odnaleźli się w nim przedsiębiorcy? Co zadziałało najlepiej i ile kosztowało? A wreszcie, jak zatrzymać pozyskanych klientów? 

Czytaj także

IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

6 sierpnia 2020 r. IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie IAB Privacy Lab, nowej usługi wspierającej krajowe odziały IAB w opracowywaniu standardów prywatności, ochrony danych, zgodności z prawem i samoregulacji, w ramach odpowiednich ram technologicznych, dla ich rynków.

Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.