E-commerce w czasach kryzysu. Pobierz nasz poradnik!

06/25/2020
Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie, również w czasach kryzysu, który wymusza zmianę schematów i wzorców postępowania nawet w tak podstawowym, a istotnym aspekcie jak wymiana dóbr, zwana handlem.

Jak COVID-19 wpłynął na polski e-commerce? Jak odnaleźli się w nim przedsiębiorcy? Co zadziałało najlepiej i ile kosztowało? A wreszcie, jak zatrzymać pozyskanych klientów?, To tylko wybrane odpowiedzi, którymi podzielą się specjaliści z Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska.

Zapraszamy do lektury naszej publikacji!

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.