Dwie agencje zrzeszone w IAB Polska nagrodzone w European Search Awards 2019

06/25/2019
20 czerwca br. w Budapeszcie odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2019 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing.

20 czerwca br. w Budapeszcie odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2019 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing.

Jury złożone z ekspertów branży, już po raz ósmy wybrało najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. Aż 39 nominacji należało do agencji z Polski, co daje nam 13% wszystkich nominacji i drugie miejsce w rankingu narodowym, zaraz po Wielkiej Brytanii.

Nagrody otrzymały dwie agencje zrzeszone w IAB Polska :

  • Bluerank – dwie nagrody za:

– kampanię „Better Togheter” w kategorii „BEST PAN EUROPEAN CAMPAIGN”, dla Mascus International;
– strategię data driven dla Mall.pl, w kategorii „BEST USE OF SEARCH – RETAIL”.

  • Up&More – tytuł najlepszej kampanii „Google Ad(Vantage)” w kategorii „BEST USE OF SEARCH – REAL ESTATE & PROPERTY”, dla Vantage Development;

oraz agencja Harbingers za najlepsze wyniki w kategorii „BEST USE OF SEARCH – THIRD SECTOR”, za kampanię „All Omnichannel Aboard!” dla Szlachetnej Paczki.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

Pełna lista zwycięzców dostępna jest pod LINKIEM.

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.