20 czerwca br. w Budapeszcie odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2019 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing.
Jury złożone z ekspertów branży, już po raz ósmy wybrało najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. Aż 39 nominacji należało do agencji z Polski, co daje nam 13% wszystkich nominacji i drugie miejsce w rankingu narodowym, zaraz po Wielkiej Brytanii.
Nagrody otrzymały dwie agencje zrzeszone w IAB Polska :
- Bluerank – dwie nagrody za:
– kampanię „Better Togheter” w kategorii „BEST PAN EUROPEAN CAMPAIGN”, dla Mascus International;
– strategię data driven dla Mall.pl, w kategorii „BEST USE OF SEARCH – RETAIL”.
- Up&More – tytuł najlepszej kampanii „Google Ad(Vantage)” w kategorii „BEST USE OF SEARCH – REAL ESTATE & PROPERTY”, dla Vantage Development;
oraz agencja Harbingers za najlepsze wyniki w kategorii „BEST USE OF SEARCH – THIRD SECTOR”, za kampanię „All Omnichannel Aboard!” dla Szlachetnej Paczki.
Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!
Pełna lista zwycięzców dostępna jest pod LINKIEM.