„Dolny Śląsk. Czekam tu na Ciebie” – kampania Grupy Roboczej DOOH dla powodzian

10/16/2024
Na ekranach digital out of home w całej Polsce emitowane są spoty przygotowane specjalnie z myślą o przepięknym regionie Polski, doświadczonym podczas niedawnej powodzi są emitowane na ekranach digital out of home w całej Polsce.

To wspólna akcja firm działających w ramach Grupy Roboczej DOOH w IAB Polska mająca na celu pomoc mieszkańcom Dolnego Śląska.

 Powódź wydarzyła się we wrześniu i my wszyscy, obserwujący dramatyczne wydarzenia z odległości, z biegiem czasu trochę zapominamy o tym, że jej skutki są i będą odczuwalne zapewne jeszcze długo. To naturalny mechanizm. Tymczasem działający na Dolnym Śląsku przedsiębiorcy, restauracje, hotele, pensjonaty, sklepy – ci, którzy działali nieprzerwanie i ci, którzy wracają lub wkrótce wrócą do pracy – długofalowo potrzebują gości, potrzebują nas.

 

Dlatego po kilku tygodniach od powodzi wracamy z inspiracją: jeśli właśnie planujesz wyjazd na listopadowy weekend, pomyśl o Dolnym Śląsku i miejscach, które powitają cię z radością. Jesteś tam potrzebny, ale może odkryjesz, że wyjazd na Dolny Śląsk był bardzo potrzebny tobie?

 

 

– mówią wspólnie inicjatorzy kampanii: Dorota Tymińska z ABi Media, Zbigniew Kaczmarek z AMS, Joanna Pełech – Mikulska z BE Media, Agata Drzewiecka z Clear Channel, Michał Mozyrko z IMS Sensory Media, Agnieszka Maszewska z Jet Line, Damian Rezner ze Screen Network, Piotr Luberadzki z Synergic Media, Aleksandra Derc z Warexpo i Adam Wojdyło z WiseGlass.

Spoty będą emitowane na ekranach do końca października, następnie wrócą w listopadzie i grudniu. 

 

Digital OOH to ta forma komunikacji w przestrzeni, w której tempo i elastyczność działania jest nie do przecenienia. Wiele firm out of home błyskawicznie we wrześniu uruchomiło na swoich ekranach spoty pomocowe.

Akcja „Dolny Śląsk. Czekam tu na Ciebie” celowo została zaplanowana na później. Bardzo się cieszymy z inicjatywy naszych firm członkowskich, wspieramy ją całym sercem, życząc mieszkańcom Dolnego Śląska spokoju i bezpieczeństwa

– mówi Anna Garwolińska,  Dyrektor ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich IAB Polska.  

 

A tak prezentują się spoty reklamowe na żywo w miejscach, w których są emitowane:

Grupa Robocza Digital OOH  IAB Polska skupia przedstawicieli firm działających na rynku reklamy digital out-of-home. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa jest także platformą do współpracy i komunikacji oraz miejscem wymiany doświadczeń podmiotów tworzących rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce. 

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.