Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja 4 REAL – marketing 360º

09/30/2022
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza 4 REAL – agencja marketingowa 360º, działająca w branży od 22 lat.

4 REAL świadczy synergiczne usługi w zakresie wszystkich najważniejszych działań marketingu internetowego. Projektują strony i sklepy internetowe, pozycjonują je i reklamują w wyszukiwarce, prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz profesjonalnym mailingu.
W codziennej pracy przyświeca im motto „what we do in life, echoes in eternity”. W świecie, w którym przytłacza nas ogrom marketingowych obietnic bez pokrycia, chcą być zespołem, który może o sobie powiedzieć: “we are for real”.

Od ponad 22 lat sprawiamy, że moc marketingu internetowego pracuje na korzyść naszych Klientów. Zawsze zależało nam na podnoszeniu standardów funkcjonowania polskiej branży marketingowej, więc członkostwo w IAB Polska to naturalny krok na tym etapie rozwoju agencji. Jednocześnie wierzymy, że networking w grupie liderów to najlepsza dźwignia rozwoju wewnętrznego każdej firmy.” – mówi Marek Zwoliński, CEO agencji 4 REAL

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.