Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja 4 REAL

09/30/2022
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza 4 REAL – agencja marketingowa 360º, działająca w branży od 22 lat.

4 REAL świadczy synergiczne usługi w zakresie wszystkich najważniejszych działań marketingu internetowego. Projektują strony i sklepy internetowe, pozycjonują je i reklamują w wyszukiwarce, prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz profesjonalnym mailingu.
W codziennej pracy przyświeca im motto „what we do in life, echoes in eternity”. W świecie, w którym przytłacza nas ogrom marketingowych obietnic bez pokrycia, chcą być zespołem, który może o sobie powiedzieć: “we are for real”.

Od ponad 22 lat sprawiamy, że moc marketingu internetowego pracuje na korzyść naszych Klientów. Zawsze zależało nam na podnoszeniu standardów funkcjonowania polskiej branży marketingowej, więc członkostwo w IAB Polska to naturalny krok na tym etapie rozwoju agencji. Jednocześnie wierzymy, że networking w grupie liderów to najlepsza dźwignia rozwoju wewnętrznego każdej firmy.” – mówi Marek Zwoliński, CEO agencji 4 REAL

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: Spicy Mobile o MarTech i korzystaniu z usług cyfrowych przez Polaków

Patronat IAB: Spicy Mobile o MarTech i korzystaniu z usług cyfrowych przez Polaków

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii. IAB Polska objęła patronat honorowy nad publikacją.

Pobierz II edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie.”

Pobierz II edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie.”

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku.
Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.

Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.