Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja 4 REAL – marketing 360º

09/30/2022
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza 4 REAL – agencja marketingowa 360º, działająca w branży od 22 lat.

4 REAL świadczy synergiczne usługi w zakresie wszystkich najważniejszych działań marketingu internetowego. Projektują strony i sklepy internetowe, pozycjonują je i reklamują w wyszukiwarce, prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz profesjonalnym mailingu.
W codziennej pracy przyświeca im motto „what we do in life, echoes in eternity”. W świecie, w którym przytłacza nas ogrom marketingowych obietnic bez pokrycia, chcą być zespołem, który może o sobie powiedzieć: “we are for real”.

Od ponad 22 lat sprawiamy, że moc marketingu internetowego pracuje na korzyść naszych Klientów. Zawsze zależało nam na podnoszeniu standardów funkcjonowania polskiej branży marketingowej, więc członkostwo w IAB Polska to naturalny krok na tym etapie rozwoju agencji. Jednocześnie wierzymy, że networking w grupie liderów to najlepsza dźwignia rozwoju wewnętrznego każdej firmy.” – mówi Marek Zwoliński, CEO agencji 4 REAL

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.