Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja FormUp

01/27/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza agencja performance marketingu - FormUp.

FormUp to agencja performance marketingu, która wykorzystuje narzędzia digital marketingu, by mieć realny wpływ na sprzedaż i ROI. Działa inaczej niż rynek – nie tylko prowadzi kampanie reklamowe, ale przede wszystkim realizuje cele biznesowe klienta. U podstaw filozofii firmy leżą działania data driven, co przekłada się na sposób realizacji pracy w trzech głównych obszarach działalności: MEDIA, CONTENT, DATA.

Przez ostatnie kilka lat mocno dojrzeliśmy jako organizacja. Staraliśmy się zredefiniować sposoby wykorzystania ekosystemu digital do tworzenia kanału sprzedaży. Wraz z dużym wzrostem firmy chcemy również mocniej uczestniczyć w Związku Pracodawców Branży Internetowej. Pragniemy przełożyć naszą wiedzę i doświadczenia na współpracę w środowisku IAB, aby wspólnie tworzyć nowe standardy dla branży. – komentuje Michał Szynal, CEO FormUp.

 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.