Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił Game Changer

02/04/2022
Game Changer  został nowym członkiem IAB Polska.

Game changer jest agencją przyszłości. Agencją 2030 roku! Wyrasta ona z doświadczenia i kompetencji całego Group One. Przewagą jest współpraca z ponad 500 specjalistami z grupy. Agencja zmienia zasady gry w: marketingu, komunikacji i mediach. Skupia się przede wszystkim na najnowszych obszarach komunikacji: metaverse, esport, gaming, nft, crypto, AI czy roboty. To jest przyszłość w marketingu.
Agencja jest przewodnikiem, który wprowadza marki w ten dynamiczny świat, bo wierzy, że dziś właśnie to jest game changerem w walce o rynkowe udziały. _game changer – to my jesteśmy zmianą!

Gry mamy we krwi! Od wielu lat prężnie zdobywamy doświadczenia podczas wielu realizacji dla wielu klientów z całego rynku w obszarze gamingu i esportu. Dołączam do IAB Polska, aby we współpracy z najlepszymi podmiotami wspólnie tworzyć, edukować i rozwijać nasz rynek właśnie w tych nowych obszarach marketing: metaverse, nft, crypto itp. Nasz świat się zmienia, zmienia się konsument, zmieniają się zachowania. Mamy tego świadomość i właśnie dlatego chcemy go wspólnie kreować i wnosić na jeszcze wyższy poziom efektywności.

Będąc częścią grupy Gry i Esport w IAB Polska współtworzymy inicjatywy, które pozwolą jeszcze lepiej zrozumieć nasz świat i wykorzystać go przez marketerów do skutecznych kampanii.
Tomasz Przeździecki, CEO _game changer

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.