Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił Game Changer

02/04/2022
Game Changer  został nowym członkiem IAB Polska.

Game changer jest agencją przyszłości. Agencją 2030 roku! Wyrasta ona z doświadczenia i kompetencji całego Group One. Przewagą jest współpraca z ponad 500 specjalistami z grupy. Agencja zmienia zasady gry w: marketingu, komunikacji i mediach. Skupia się przede wszystkim na najnowszych obszarach komunikacji: metaverse, esport, gaming, nft, crypto, AI czy roboty. To jest przyszłość w marketingu.
Agencja jest przewodnikiem, który wprowadza marki w ten dynamiczny świat, bo wierzy, że dziś właśnie to jest game changerem w walce o rynkowe udziały. _game changer – to my jesteśmy zmianą!

Gry mamy we krwi! Od wielu lat prężnie zdobywamy doświadczenia podczas wielu realizacji dla wielu klientów z całego rynku w obszarze gamingu i esportu. Dołączam do IAB Polska, aby we współpracy z najlepszymi podmiotami wspólnie tworzyć, edukować i rozwijać nasz rynek właśnie w tych nowych obszarach marketing: metaverse, nft, crypto itp. Nasz świat się zmienia, zmienia się konsument, zmieniają się zachowania. Mamy tego świadomość i właśnie dlatego chcemy go wspólnie kreować i wnosić na jeszcze wyższy poziom efektywności.

Będąc częścią grupy Gry i Esport w IAB Polska współtworzymy inicjatywy, które pozwolą jeszcze lepiej zrozumieć nasz świat i wykorzystać go przez marketerów do skutecznych kampanii.
Tomasz Przeździecki, CEO _game changer

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.