Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yetiz Interactive

08/07/2019
Yetiz Interactive to grupa wysoko wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu skutecznej komunikacji w Internecie...

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza firma Yetiz Interactive.

Yetiz Interactive to grupa wysoko wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu skutecznej komunikacji w Internecie. Entuzjazm, połączony z szeroką wiedzą z dziedziny nowych technologii, marketingu i analizy danych pozwalają na kompleksową obsługę najbardziej złożonych zleceń. Do portfolio firmy należą m. in. takie marki jak Ergo Hestia, Stena Line, czy Ziaja.

Konwersja to słowo w sprzedaży, nie tylko online, które odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Wszyscy jej pragną i wszyscy za nią gonią. Dla niektórych jest pozostawieniem adresu e-mail, dla niektórych sprzedażą produktu, a dla jeszcze innych zachęceniem klienta do odwiedzenia tradycyjnego sklepu. Do osiągnięcia każdej z nich potrzebujemy strategii, narzędzi i ludzi, którzy wiedzą jak z nich korzystać. Potrafią interpretować zdarzenia i wybierać właściwe dane z terabajtów informacji, które produkują użytkownicy. Ten element jest wyzwaniem dla dzisiejszych marketerów. Można mieć środki i najlepsze narzędzia, ale bez jakościowych danych i trafnego wnioskowania na ich podstawie, osiąganie sukcesu w długim czasie nie jest możliwe.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.