Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yetiz Interactive

08/07/2019
Yetiz Interactive to grupa wysoko wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu skutecznej komunikacji w Internecie...

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza firma Yetiz Interactive.

Yetiz Interactive to grupa wysoko wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu skutecznej komunikacji w Internecie. Entuzjazm, połączony z szeroką wiedzą z dziedziny nowych technologii, marketingu i analizy danych pozwalają na kompleksową obsługę najbardziej złożonych zleceń. Do portfolio firmy należą m. in. takie marki jak Ergo Hestia, Stena Line, czy Ziaja.

Konwersja to słowo w sprzedaży, nie tylko online, które odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Wszyscy jej pragną i wszyscy za nią gonią. Dla niektórych jest pozostawieniem adresu e-mail, dla niektórych sprzedażą produktu, a dla jeszcze innych zachęceniem klienta do odwiedzenia tradycyjnego sklepu. Do osiągnięcia każdej z nich potrzebujemy strategii, narzędzi i ludzi, którzy wiedzą jak z nich korzystać. Potrafią interpretować zdarzenia i wybierać właściwe dane z terabajtów informacji, które produkują użytkownicy. Ten element jest wyzwaniem dla dzisiejszych marketerów. Można mieć środki i najlepsze narzędzia, ale bez jakościowych danych i trafnego wnioskowania na ich podstawie, osiąganie sukcesu w długim czasie nie jest możliwe.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.