Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza LUCKYYOU

08/31/2023
Agencja marketingowa LUCKYYOU przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

LUCKYYOU to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w obszarach creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach strategicznych i komunikacyjnych, digital, social media oraz ATL/BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, Xiaomi, IKEA, Amica czy Coca-Cola HBC, Lisner, Polpharma oraz liczne branżowe wyróżnienia i nagrody.

Internet to nasze naturalne środowisko – od lat używamy go w budowaniu marek, działaniach employer branding, tworzeniu kreatywnych kampanii i strategii komunikacji. Już od ponad dekady wspieramy w rozwoju tych wymagających – kreatywności, strategii, wyników, inspiracji. Pracujemy z najlepszymi i dla największych. Decyzja o dołączeniu do IAB nie była więc przypadkowa. Dzięki temu, nie tylko będziemy mogli czerpać wiedzę i inspiracje płynące ze struktur organizacji, ale też dzielić się naszym doświadczeniem, inspirować innych oraz współtworzyć standardy wzmacniające nasze otoczenie internetowe i biznesowe. Cieszymy się, że LUCKYYOU dołącza do IAB i będzie mogło się przyczynić do rozwoju branży marketingowej i internetowej. – komentuje Krzysztof Świtoński, CEO & Co-Founder.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.