Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza LUCKYYOU

08/31/2023
Agencja marketingowa LUCKYYOU przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

LUCKYYOU to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w obszarach creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach strategicznych i komunikacyjnych, digital, social media oraz ATL/BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, Xiaomi, IKEA, Amica czy Coca-Cola HBC, Lisner, Polpharma oraz liczne branżowe wyróżnienia i nagrody.

Internet to nasze naturalne środowisko – od lat używamy go w budowaniu marek, działaniach employer branding, tworzeniu kreatywnych kampanii i strategii komunikacji. Już od ponad dekady wspieramy w rozwoju tych wymagających – kreatywności, strategii, wyników, inspiracji. Pracujemy z najlepszymi i dla największych. Decyzja o dołączeniu do IAB nie była więc przypadkowa. Dzięki temu, nie tylko będziemy mogli czerpać wiedzę i inspiracje płynące ze struktur organizacji, ale też dzielić się naszym doświadczeniem, inspirować innych oraz współtworzyć standardy wzmacniające nasze otoczenie internetowe i biznesowe. Cieszymy się, że LUCKYYOU dołącza do IAB i będzie mogło się przyczynić do rozwoju branży marketingowej i internetowej. – komentuje Krzysztof Świtoński, CEO & Co-Founder.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.