DIMAQ w Forbes: IAB uczy internetu

02/14/2019
Przeczytaj artykuł, który ukazał się w lutowym numerze magazynu Forbes!

Wymyślony przez organizację IAB Polska certyfikat dla specjalistów od cyfrowego marketingu kopiują kolejne kraje europejskie. Polskim specjalistom udało się stworzyć system, który mobilizuje ludzi do ciągłej nauki i tym samym przyspiesza rozwój branży.

Umówiłeś się z agencją, że otrzyma success fee, jeśli wygeneruje minimum tysiąc leadów. Jeżeli budżet kampanii wyniósł 100 tys. zł, a wskaźniki CPC i CPL wyniosły odpowiednio: 12 zł i 90 zł, to…” – to jedno z przykładowych pytań z egzaminu dla tych specjalistów od marketingu, którzy chcieliby otrzymać certyfikat DIMAQ (skrót od „Digital Marketing Qualification”), wydawany przez organizację IAB Polska, zrzeszającą firmy działające w internecie. Pytanie zaliczy ten, kto odpowie, że agencji należy się success fee.

Certyfikat jest wydawany w Polsce od czterech lat, ma go ok. 1,3 tys. ludzi. Żeby go dostać, trzeba zdać godzinny egzamin. Firmy reklamujące się w internecie coraz częściej sprawdzają, czy agencje marketingowe i reklamowe oraz współpracujący z nimi wydawcy internetowi mają takie poświadczenie marketingowej wiedzy.


Powyższy fragment pochodzi z artykułu, który ukazał się w lutowym numerze magazynu Forbes.

Cały artykuł dostępny jest pod tym linkiem.

Czytaj także

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Redakcja magazynu Media Marketing Polska zaprasza na wyjątkowe wydarzenie dla branży mediowej i reklamowej– X edycję konferencji Multiscreen Day! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Go2Market dołącza do IAB Polska

Go2Market dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Go2Market – agencja e-commerce, która kompleksowo wspiera firmy w sprzedaży na Amazon w modelach Seller i Vendor.

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.