DIMAQ uruchamia cykl wydarzeń dla studentów

02/26/2025
DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa, bezpłatna inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie praktycznej wiedzy i nawiązywanie cennych kontaktów z ekspertami.

Co to jest DIMAQ Masterclass?

To cykl wydarzeń dla osób, które dopiero zamierzają wkroczyć na rynek pracy w branży internetowej.

Nadrzędną rolą tych spotkań ma być zacieranie granice między doświadczonymi ekspertami a początkującymi adeptami branży. Wydarzenia będą organizowane we współpracy z Grupami Roboczymi IAB Polska oraz organizacjami studenckimi i uczelniami.

DOOH tematem pierwszej edycji DIMAQ Masterclass

Pierwsza edycja – Digital Out of Home (DOOH) – odbędzie się dzięki zaangażowaniu Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska oraz Studenckiego Koła Marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Już 5 marca w Auli Głównej SGH porozmawiamy o roli Digital Out of Home (DOOH) w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Eksperci branżowi omówią kluczowe zagadnienia związane z rynkiem DOOH – jego rozwój, wpływ technologii na reklamy zewnętrzne oraz skuteczne sposoby dotarcia do odbiorców. Uczestnicy poznają także praktyczne aspekty pracy w domach mediowych, rolę kreacji w kampaniach DOOH oraz przyszłość reklamy w dobie cyfryzacji.

W gronie prelegentów znaleźli się: Damian Rezner (Screen Network), Magdalena Mussmann, (Dentsu Warsaw, Piotr Luberadzki (Synergic), Joanna Pełech – Mikulska (agencja BeMedia), Dorota Tymińska (ABi Media Holdings), Aleksandra Derc (Warexpo), Agnieszka Maszewska (Jet Line)

Dlaczego warto dołączyć?

Zapraszamy do DIMAQ Masterclass wszystkich studentów kierunków marketingowych i nie tylko, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności i zgłębić nowoczesne technologie reklamowe. Wydarzenie jest darmowe i otwarte dla każdego/ej studenta/tki, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny i zarezerwować swoje miejsce tutaj.

 

Agenda I edycji, 5.03.2025:

Cześć, dzień dobry!
12.00-12.25
Kim jesteśmy my, czym jest IAB, co robimy na co dzień, co robimy dzisiaj w SGH i jak zaplanowaliśmy najbliższe 4 godziny.

#1 class 
12.30 – 12.55

Wprowadzenie do Digital OOH. Jak wygląda rynek i jakie są jego możliwości? 

Przyjrzymy się rynkowi Digital OOH w Polsce i na świecie.
Jakie przestrzenie wykorzystuje się w DOOH?
Dlaczego to medium zyskuje na popularności?
Omówimy kluczowe trendy oraz potencjalne kierunki rozwoju.

Prowadzi: Damian Rezner, dyrektor operacyjny i członek zarządu Screen Network

#2 class 
13.00-13.25

Od plakatu do ery cyfrowej – media w kampaniach reklamowych i praca w domu mediowym. 

Przedstawimy sześć kluczowych kategorii mediów (TV, internet, radio, OOH, prasa, kino) i ich rolę na reklamowym rynku w Polsce. Omówimy budżety, skalę działań oraz unikalne możliwości mediów zewnętrznych (w tym DOOH). Opowiemy o pracy w domu mediowym, strategiach wyboru mediów i wyzwaniach tej branży. Jakie umiejętności są cenione? Jak wygląda typowy dzień pracy? Praktyczne wskazówki dla studentów, jak przygotować się do pracy w tej dynamicznej dziedzinie.

Prowadzą: Magdalena Mussmann, Head of Offline non-TV Investment Dentsu Warsaw
i Piotr Luberadzki, Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży Synergic

#3 class   
13.30-13.55

Ewolucja reklamy – ciekawostki, fakty i sens współczesnej komunikacji.

Porozmawiamy o ewolucji reklamy – od pierwszych historycznych form po nowoczesne rozwiązania, poszukamy miejsca i roli sztucznej inteligencji. Ciekawostki i fakty oraz odpowiedzi na pytania: dlaczego reklama jest tak ważna i jednocześnie, dlaczego często wydaje nam się, że jej nie lubimy?

Prowadzi: Joanna Pełech – Mikulska, założycielka i managerka działu kreatywno-klienckiego agencji BeMedia

14.00- 14.30
Zapraszamy na przerwę – Pytania? Uwagi? Komentarze?

#4 class 
14.30 – 14.55 

Puk, puk. Jak dotrzeć do pokolenia Z i Alfa za pomocą DOOH?

Krótkie pytanie do publiczności: „Jak często patrzycie na reklamy zewnętrzne? A czy zwracacie uwagę na te interaktywne?” Porozmawiajmy o tym, jak pokolenia Z i Alfa konsumują media oraz jak DOOH może skutecznie komunikować się z młodymi odbiorcami.

Prowadzi: Dorota Tymińska, CEO ABi Media Holdings

#5 class
15.00-15.25

Jak stworzyć dobry brief, aby zrealizować dobry projekt? 

Porozmawiamy o uniwersalnych zasadach tworzenia zlecenia dla agencji lub działu kreatywnego, tak aby uniknąć wróżenia ze szklanej kuli, niezliczonych debriefingów i zamknąć się w umówionej liczbie tur poprawek. Wiedza o komunikacji, która przydaje się zawsze: w życiu studenckim, towarzyskim i zawodowym.

Prowadzi: Marcin Głowacki, Head of Operations, Clear Channel Poland

#6 class 
15.30-15.55

Dobra kreacja – czyli jaka? Do czego i dlaczego potrzebujesz kreatywnych grafików w zespole?

Pokażemy przykłady efektywnych kampanii DOOH i porozmawiamy o roli wartościowej rozmowy dla tworzenia skutecznych komunikatów reklamowych. Poszukamy odpowiedzi na pytania, dlaczego warto inwestować w dobry design, jakie błędy najczęściej popełniają marketerzy przy tworzeniu kreacji i skoro DOOH to medium, w którym rządzi obraz – to jak zrobić, aby nie objaśniać obrazu tekstem?

Prowadzą: Aleksandra Derc, członkini zarządu Warexpo i Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line

16.00 – I to tyle, dziękujemy za uwagę!
Pytania? Uwagi? Jesteśmy dla Was.

Więcej informacji na stronie DIMAQ.

Czytaj także

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab, globalna organizacja opracowująca standardy technologiczne dla reklamy cyfrowej, wprowadziła Trusted Server – otwarty framework do zarządzania reklamami po stronie serwera. Rozwiązanie to pozwala wydawcom na odzyskanie pełnej kontroli nad monetyzacją reklamową w obliczu coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń wprowadzanych przez przeglądarki internetowe.

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.