Deklaracja Współpracy między IAB Polska a Zespołem Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie

03/25/2024
15 marca 2024 roku w Warszawie Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) oraz Zespół Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie zawarły Deklarację Współpracy w zakresie prowadzenia kształcenia na kierunku “Technik organizacji reklamy”.

IAB Polska jest organizacją, którego statutowym celem jest popularyzacja i rozwój internetu jako niezależnego medium oraz istotnego elementu wykorzystywanego w komunikacji marketingowej. Zawarta Deklaracja określa warunki współpracy w zakresie prowadzenia kształcenia na kierunku “Technik organizacji reklamy” przez Szkołę. Ukończenie tego kierunku oraz zdanie egzaminu zgodnie z zasadami określonymi w “Regulaminie przeprowadzania egzaminów DIMAQ” umożliwi uczniom zdobycie odpowiednich kompetencji w obszarze organizacji reklamy, zdobycie solidnych podstaw, które będą nieocenione w dalszej edukacji i przyszłej pracy zawodowej.

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie marketingu, wczesne wprowadzenie do profesjonalnych standardów może stanowić decydującą przewagę. Wprowadzenie standardów DIMAQ już na poziomie technikum to nie tylko inwestycja w przyszłość młodych ludzi, ale także wspaniały pierwszy krok w ich karierze marketingowej.

Znajomość DIMAQ już na starcie kariery daje młodym ludziom przewagę na rynku pracy, gdzie popyt na wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie marketingu cyfrowego stale rośnie. To także doskonała okazja do rozwoju kreatywnego myślenia i zdobycia praktycznych umiejętności, które są cenione w każdej branży.

Obie strony wyrażają gotowość do współpracy i rozwijania edukacji w dziedzinie reklamy, przyczyniając się do rozwoju branży internetowej. Ze strony Szkoły Deklarację podpisała Pani Anna Smolarek, Dyrektor Zespołu Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach, zaś po stronie IAB Polska byli to – Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu, i Robert Wielgo, Członek Zarządu.

Inwestując w edukację zgodną ze standardami DIMAQ, Zespół Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie staje się prekursorami nowoczesnego podejścia do nauki i kariery. To krok, który może zdefiniować przyszłość młodych profesjonalistów i otworzyć przed nimi drzwi do świata globalnych możliwości.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.