Deklaracja Współpracy między IAB Polska a Zespołem Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie

03/25/2024
15 marca 2024 roku w Warszawie Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) oraz Zespół Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie zawarły Deklarację Współpracy w zakresie prowadzenia kształcenia na kierunku “Technik organizacji reklamy”.

IAB Polska jest organizacją, którego statutowym celem jest popularyzacja i rozwój internetu jako niezależnego medium oraz istotnego elementu wykorzystywanego w komunikacji marketingowej. Zawarta Deklaracja określa warunki współpracy w zakresie prowadzenia kształcenia na kierunku “Technik organizacji reklamy” przez Szkołę. Ukończenie tego kierunku oraz zdanie egzaminu zgodnie z zasadami określonymi w “Regulaminie przeprowadzania egzaminów DIMAQ” umożliwi uczniom zdobycie odpowiednich kompetencji w obszarze organizacji reklamy, zdobycie solidnych podstaw, które będą nieocenione w dalszej edukacji i przyszłej pracy zawodowej.

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie marketingu, wczesne wprowadzenie do profesjonalnych standardów może stanowić decydującą przewagę. Wprowadzenie standardów DIMAQ już na poziomie technikum to nie tylko inwestycja w przyszłość młodych ludzi, ale także wspaniały pierwszy krok w ich karierze marketingowej.

Znajomość DIMAQ już na starcie kariery daje młodym ludziom przewagę na rynku pracy, gdzie popyt na wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie marketingu cyfrowego stale rośnie. To także doskonała okazja do rozwoju kreatywnego myślenia i zdobycia praktycznych umiejętności, które są cenione w każdej branży.

Obie strony wyrażają gotowość do współpracy i rozwijania edukacji w dziedzinie reklamy, przyczyniając się do rozwoju branży internetowej. Ze strony Szkoły Deklarację podpisała Pani Anna Smolarek, Dyrektor Zespołu Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach, zaś po stronie IAB Polska byli to – Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu, i Robert Wielgo, Członek Zarządu.

Inwestując w edukację zgodną ze standardami DIMAQ, Zespół Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie staje się prekursorami nowoczesnego podejścia do nauki i kariery. To krok, który może zdefiniować przyszłość młodych profesjonalistów i otworzyć przed nimi drzwi do świata globalnych możliwości.

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.