Deklaracja Współpracy między IAB Polska a Zespołem Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie

03/25/2024
15 marca 2024 roku w Warszawie Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) oraz Zespół Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie zawarły Deklarację Współpracy w zakresie prowadzenia kształcenia na kierunku “Technik organizacji reklamy”.

IAB Polska jest organizacją, którego statutowym celem jest popularyzacja i rozwój internetu jako niezależnego medium oraz istotnego elementu wykorzystywanego w komunikacji marketingowej. Zawarta Deklaracja określa warunki współpracy w zakresie prowadzenia kształcenia na kierunku “Technik organizacji reklamy” przez Szkołę. Ukończenie tego kierunku oraz zdanie egzaminu zgodnie z zasadami określonymi w “Regulaminie przeprowadzania egzaminów DIMAQ” umożliwi uczniom zdobycie odpowiednich kompetencji w obszarze organizacji reklamy, zdobycie solidnych podstaw, które będą nieocenione w dalszej edukacji i przyszłej pracy zawodowej.

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie marketingu, wczesne wprowadzenie do profesjonalnych standardów może stanowić decydującą przewagę. Wprowadzenie standardów DIMAQ już na poziomie technikum to nie tylko inwestycja w przyszłość młodych ludzi, ale także wspaniały pierwszy krok w ich karierze marketingowej.

Znajomość DIMAQ już na starcie kariery daje młodym ludziom przewagę na rynku pracy, gdzie popyt na wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie marketingu cyfrowego stale rośnie. To także doskonała okazja do rozwoju kreatywnego myślenia i zdobycia praktycznych umiejętności, które są cenione w każdej branży.

Obie strony wyrażają gotowość do współpracy i rozwijania edukacji w dziedzinie reklamy, przyczyniając się do rozwoju branży internetowej. Ze strony Szkoły Deklarację podpisała Pani Anna Smolarek, Dyrektor Zespołu Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach, zaś po stronie IAB Polska byli to – Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu, i Robert Wielgo, Członek Zarządu.

Inwestując w edukację zgodną ze standardami DIMAQ, Zespół Szkół nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie staje się prekursorami nowoczesnego podejścia do nauki i kariery. To krok, który może zdefiniować przyszłość młodych profesjonalistów i otworzyć przed nimi drzwi do świata globalnych możliwości.

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.