Darmowe szkolenie DIMAQ INTRO

02/25/2019
Już 5 marca odbędzie się darmowe szkolenie, dla wszystkich zainteresowanych certyfikatem DIMAQ i poszerzaniem wiedzy z zakresu marketingu internetowego

Już 5 marca w Hub Hub w Warszawie odbędzie się DIMAQ INTRO – darmowe szkolenie, dla wszystkich zainteresowanych certyfikatem DIMAQ i poszerzaniem wiedzy z zakresu marketingu internetowego. DIMAQ jest partnerem wydarzenia.

Szkolenie zostanie poprowadzone przez akredytowany przez IAB zespół trenerski DIMAQ z Digital Resolution w składzie: Anna Elwart (Managing Director) oraz Wojtek Starzewski (Digital Manager).

AGENDA:

Czym jest DIMAQ?

  1. Dlaczego warto posiadać certyfikat?
  2. Jaki zakres wiedzy trzeba mieć do przystąpienia do egzaminu?
  3. Jak wygląda egzamin?
  4. Jak się do niego przygotować?
  5. Skąd czerpać wiedzę?
  6. Jakie pytania są zadawane podczas egzaminu?
  7. Jakie są koszty i wymagania związane z certyfikacją?
  8. Na koniec podzielimy się z Wami pytaniami próbnymi.

Rezerwacja miejsc dostępna na stronie: https://dimaqintro.evenea.pl

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.