Dołącz do spotkania online „CTV & Video Advertising – Growing with Standards”, aby poznać standardy i rozwiązania technologiczne, które podnoszą bezpieczeństwo marki i widoczność reklam w CTV.
Nie zabraknie zagadnień takich jak: sprzedaż i dostarczanie reklam, oszustwa reklamowe, pomiary, prywatność i interaktywność w reklamach CTV. Eksperci z firm zajmujących się technologiami reklamowymi i wydawcy streamingu wideo omówią, w jaki sposób wdrażają standardy Tech Lab, aby osiągnąć skalę i spójność wyświetlania reklam wideo.
Wydarzenie skupi się również na konkretnych aspektach krajobrazu europejskiego rynku CTV, takich jak AddressableTV, HbbTV i inne.Uczestnicy dowiedzą się, jak:
- Pokonywać wyzwania związane z wstawianiem reklam po stronie serwera (SSAI;
- Wspierać transparentność reklamy, aby zminimalizować oszustwa reklamowe;
- Zapewnić reklamodawcom bezpieczne dla marki środowisko
- Zbudować komunikację zorientowaną na prywatność
- Wdrożyć pomiar ROI na różnych ekranach
Szczegóły i link do rejestracji na stronie IAB Tech Lab >