CTV tematem styczniowej konferencji online organizowanej przez IAB Tech Lab.

12/15/2021
Wraz z rozwojem transmisji strumieniowej Connected TV ugruntowało swoją pozycję jako ważny element krajobrazu mediów cyfrowych. 27 stycznia IAB Tech Lab organizuje wirtualne spotkanie poświęcone reklamom telewizyjnym i wideo w zakresie standardów prywatności, bezpieczeństwa marki, oszustw reklamowych, dostaw, sprzedaży pomiarów i interaktywności.

Dołącz do spotkania online „CTV & Video Advertising – Growing with Standards”, aby poznać standardy i rozwiązania technologiczne, które podnoszą bezpieczeństwo marki i widoczność reklam w CTV.

Nie zabraknie zagadnień takich jak: sprzedaż i dostarczanie reklam, oszustwa reklamowe, pomiary, prywatność i interaktywność w reklamach CTV. Eksperci z firm zajmujących się technologiami reklamowymi i wydawcy streamingu wideo omówią, w jaki sposób wdrażają standardy Tech Lab, aby osiągnąć skalę i spójność wyświetlania reklam wideo.

Wydarzenie skupi się również na konkretnych aspektach krajobrazu europejskiego rynku CTV, takich jak AddressableTV, HbbTV i inne.Uczestnicy dowiedzą się, jak:

  • Pokonywać wyzwania związane z wstawianiem reklam po stronie serwera (SSAI;
  • Wspierać transparentność reklamy, aby zminimalizować oszustwa reklamowe;
  • Zapewnić reklamodawcom bezpieczne dla marki środowisko
  • Zbudować komunikację zorientowaną na prywatność
  • Wdrożyć pomiar ROI na różnych ekranach

Szczegóły i link do rejestracji na stronie IAB Tech Lab >

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.