CTV tematem styczniowej konferencji online organizowanej przez IAB Tech Lab.

12/15/2021
Wraz z rozwojem transmisji strumieniowej Connected TV ugruntowało swoją pozycję jako ważny element krajobrazu mediów cyfrowych. 27 stycznia IAB Tech Lab organizuje wirtualne spotkanie poświęcone reklamom telewizyjnym i wideo w zakresie standardów prywatności, bezpieczeństwa marki, oszustw reklamowych, dostaw, sprzedaży pomiarów i interaktywności.

Dołącz do spotkania online „CTV & Video Advertising – Growing with Standards”, aby poznać standardy i rozwiązania technologiczne, które podnoszą bezpieczeństwo marki i widoczność reklam w CTV.

Nie zabraknie zagadnień takich jak: sprzedaż i dostarczanie reklam, oszustwa reklamowe, pomiary, prywatność i interaktywność w reklamach CTV. Eksperci z firm zajmujących się technologiami reklamowymi i wydawcy streamingu wideo omówią, w jaki sposób wdrażają standardy Tech Lab, aby osiągnąć skalę i spójność wyświetlania reklam wideo.

Wydarzenie skupi się również na konkretnych aspektach krajobrazu europejskiego rynku CTV, takich jak AddressableTV, HbbTV i inne.Uczestnicy dowiedzą się, jak:

  • Pokonywać wyzwania związane z wstawianiem reklam po stronie serwera (SSAI;
  • Wspierać transparentność reklamy, aby zminimalizować oszustwa reklamowe;
  • Zapewnić reklamodawcom bezpieczne dla marki środowisko
  • Zbudować komunikację zorientowaną na prywatność
  • Wdrożyć pomiar ROI na różnych ekranach

Szczegóły i link do rejestracji na stronie IAB Tech Lab >

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.