Convertiser dołącza do IAB Polska

10/15/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza platforma marketingu performance Convertiser, która pomaga reklamodawcom pozyskiwać nowych klientów, a wydawcom monetyzować zasoby dzięki zautomatyzowanym narzędziom.

Convertiser od 2015 roku prowadzi programy partnerskie topowych sklepów internetowych, m.in. dla Morele, Decathlon, Komputronik, 4F, Limango i wielu innych, których produkty promowane są przez tysiące wydawców, m.in. social media influencerów, właścicieli serwisów www, twórców aplikacji oraz unikatowych przestrzeni z grupy TVN czy Eurozet.

Technologia, którą tworzymy w Convertiser optymalizuje działania marketingowe największych sklepów e-commerce w regionie, wierzę, że przystępując do IAB Polska zyskamy wiedzę do tworzenia jeszcze lepszych rozwiązań dla naszych klientów. Liczymy na przestrzeń do wymiany myśli i doświadczeń w obszarze e-commerce. Mamy nadzieję, że będziemy mogli poszerzyć nasze horyzonty, jednocześnie dzieląc się swoimi spostrzeżeniami nt. Performance Marketingu – mówi Marcin Franczak, Co-Founder Convertiser

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.