Convertiser dołącza do IAB Polska

10/15/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza platforma marketingu performance Convertiser, która pomaga reklamodawcom pozyskiwać nowych klientów, a wydawcom monetyzować zasoby dzięki zautomatyzowanym narzędziom.

Convertiser od 2015 roku prowadzi programy partnerskie topowych sklepów internetowych, m.in. dla Morele, Decathlon, Komputronik, 4F, Limango i wielu innych, których produkty promowane są przez tysiące wydawców, m.in. social media influencerów, właścicieli serwisów www, twórców aplikacji oraz unikatowych przestrzeni z grupy TVN czy Eurozet.

Technologia, którą tworzymy w Convertiser optymalizuje działania marketingowe największych sklepów e-commerce w regionie, wierzę, że przystępując do IAB Polska zyskamy wiedzę do tworzenia jeszcze lepszych rozwiązań dla naszych klientów. Liczymy na przestrzeń do wymiany myśli i doświadczeń w obszarze e-commerce. Mamy nadzieję, że będziemy mogli poszerzyć nasze horyzonty, jednocześnie dzieląc się swoimi spostrzeżeniami nt. Performance Marketingu – mówi Marcin Franczak, Co-Founder Convertiser

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.