Comparison dołącza do firm członkowskich IAB Polska

01/24/2019
W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Comparison, właściciel serwisu chwilowo.pl - porównywarki pożyczek krótkoterminowych i ratalnych.

W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Comparison, właściciel serwisu chwilowo.pl – porównywarki pożyczek krótkoterminowych i ratalnych, która pomaga podejmować właściwe, trafne decyzje finansowe.

Serwis na bieżąco zbiera i analizuje oferty pożyczek pozabankowych. Znajdują się w nim również tysiące opinii na temat różnych firm udzielających pożyczek, a także setki artykułów pomagających wybrać najlepszy, dopasowany do indywidualnych potrzeb produkt. Ponadto serwis szerzy i promuje edukację finansową oraz służy jako niezależny punkt komunikacji pomiędzy pożyczkodawcami oraz pożyczkobiorcami.

Rynek pozabankowych produktów finansowych nieustannie się rozwija. Chwilowo.pl jest największą porównywarką takich produktów na rynku polskim. Dołączając do IAB Polska chcemy wspierać rozwój niezależnych, transparentnych platform, dzięki którym każdy może znaleźć produkt finansowy dopasowany do własnych, indywidualnych potrzeb

– mówi Artur Więckowski, CEO spółki.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.