Co warto wiedzieć o Digital Out-of-Home? Pobierz najnowszą publikację Grupy Roboczej IAB Polska!

06/30/2022
Grupa Robocza Digital Out-of-Home działająca przy IAB Polska stworzyła swoją pierwszą publikację przybliżającą branżę DOOH. Publikacja zawiera pełen przegląd informacji dotyczących tej branży – od podstawowych informacji, omówienia różnic pomiędzy OOH a Digital OOH, nośników i dostawców, poprzez dobre praktyki dla marketerów, aż po prognozy rozwoju tego obszaru w najbliższej przyszłości.

Digital Out-of-Home rozwija się w Polsce w bardzo szybkim tempie. Niemalże z dnia na dzień pojawiają się nowości związane z tym obszarem digitalowego rynku reklamowego. Jako grupa Digital Out-of-Home w IAB postanowiliśmy przybliżyć wszystkim zainteresowanym podstawowe informacje związane z Digital OOH. Przygotowana prezentacja jest dokumentem, który po raz pierwszy w historii powstał w ramach współpracy przedstawicieli całego rynku Digital OOH. To doskonałe wprowadzenie do świata cyfrowej reklamy zewnętrznej. – mówi Radosław Gołąb, Dyrektor ds. rozwoju oferty digital / AMS S.A. oraz Szef Grupy Roboczej Digital Out-of-Home IAB Polska.

Digital Out-of Home to jedno z najmłodszych mediów na rynku reklamowym. Niemniej jego udział w wydatkach reklamowych rok do roku bardzo dynamicznie rośnie. Dzieje się tak nie tylko za sprawą budżetów przeznaczanych na ten kanał, ale także ze względu na ogromne inwestycje poczynione przez dostawców powierzchni. Światowe trendy nie pozostawiają złudzeń, czeka nas dynamiczny wzrost wydatków reklamowych w segmencie Digital Out-of-Home.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.