Casebook: 13 CASE STUDIES SEM

01/21/2019
Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.
13 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.  Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.

Publikacja to zbiór 13 case studies, które stanowią najlepszy przykład realizacji kampanii SEM. Casebook składa się z opisów wyzwań stojących przed marketerami, oczekiwań klienta, podjętych działań i uzyskanych efektów dla każdej omawianej kampanii.

Wśród case studies znajdują się realizacje prowadzone m.in. przez METS, Bluerank, Semahead, Marketing Online, Sunrise System, Sempai, Ideo Force czy Internetica dla takich klientów jak Leroymerlin, Rainbow, Grupa Azoty, Oknoplast czy 2KC.

Zachęcamy do pobrania. Przyjemnej lektury!

POBIERZ 13 CASE STUDIES SEM

Czytaj także

Patronat IAB Polska: CYBERSEC EXPO & FORUM w Krakowie

Patronat IAB Polska: CYBERSEC EXPO & FORUM w Krakowie

CYBERSEC EXPO & FORUM to miejsce, gdzie co roku spotykają się liderzy branży, eksperci i innowatorzy, by dyskutować o kluczowych wyzwaniach
i trendach w świecie cyfrowym. Po raz kolejny IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Patronat IAB Polska: AI Creative Fest

Patronat IAB Polska: AI Creative Fest

Druga odsłona AI Creative Fest już w czerwcu. Pierwsza edycja narobiła szumu, gromadząc prawie 400 osób z branży kreatywnej, miedzy innymi z działów marketingu, agencji, jak również osoby na stanowiskach zarządczych c-level oraz freelancerów. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.