Casebook: 13 CASE STUDIES SEM

01/21/2019
Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.
13 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.  Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.

Publikacja to zbiór 13 case studies, które stanowią najlepszy przykład realizacji kampanii SEM. Casebook składa się z opisów wyzwań stojących przed marketerami, oczekiwań klienta, podjętych działań i uzyskanych efektów dla każdej omawianej kampanii.

Wśród case studies znajdują się realizacje prowadzone m.in. przez METS, Bluerank, Semahead, Marketing Online, Sunrise System, Sempai, Ideo Force czy Internetica dla takich klientów jak Leroymerlin, Rainbow, Grupa Azoty, Oknoplast czy 2KC.

Zachęcamy do pobrania. Przyjemnej lektury!

POBIERZ 13 CASE STUDIES SEM

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.