Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021!

01/18/2021
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”

Pandemia COVID-19 w 2020 roku zburzyła dotychczasowy porządek świata. W obliczu niepewności, nieprzewidywalności i zmieniających się warunków stanęło życie prywatne, relacje społeczne i biznes większości branż. Niektóre zjawiska przyspieszyły, inne są zupełnie nowe. Dla wszystkich dobre zrozumienie charakteru zmian jest głównym wyzwaniem zawodowym i osobistym. Adaptacja i elastyczność stają się kluczowymi umiejętnościami.

Dawne trendbooki i przewidywania straciły aktualność. Życie przeniosło się do domów, cała sfera online nabrała jeszcze większego znaczenia. Zyskały na popularności serwisy streamingowe, zwiększyła się popularność zakupów internetowych, wiele osób nauczyło się korzystać z aplikacji pomagających w nauce czy pracy zdalnej. Digitalizacja życia prywatnego sprawia, że konsument jest coraz bardziej świadomy, ale również wymagający.

Przełożyło się to na biznes, marketing, koniunkturę – i to z implikacjami nie tylko na 2021 rok, ale również kolejne lata. Niektóre firmy stanęły w obliczu bankructwa, inne się rozwinęły (i/lub rozwijają), szybciej niż wcześniej. Sposoby radzenia sobie w biznesie są teraz już z konieczności w wielu przypadkach zupełnie inne. Dla niektórych biznesów lata 2020/2021 to OdNowa w sensie odbudowy, redukcji strat wywołanych pandemią, transformacji, która z konieczności znacznie przyspieszyła w wielu firmach; ewolucja w kierunku zmian, które i tak były nieuniknione. Inne branże rozpoczynają zupełnie OdNowa: zmuszone do pogrzebania starego sposobu myślenia budują swój biznes od zera, w nowej rzeczywistości, na pandemicznych zgliszczach. Wiele firm i organizacji postanowiło też wspierać w cyfrowej transformacji najmniejsze, dotknięte przez pandemię firmy.

Budżetowanie działań na 2021 rok i kolejne musiało i musi nadal się odbywać, mimo że niepewności jest znacznie więcej niż w latach poprzednich. Na ten czas, jeszcze bardziej niż zwykle, potrzebujemy inspiracji, dzielenia się dobrymi pomysłami i rozwiązaniami, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów, marketingu i sprzedaży. Tym większego znaczenia nabiera taka platforma wymiany wiedzy, najlepszych praktyk, inspiracji i obserwacji, jak Forum IAB.

Chcemy wspólnie przyjrzeć się takim zagadnieniom jak:

  • wpływ COVID-19 na zachowania konsumentów,
  • zdrowie i edukacja w dobie usług online,
  • zmiana w konsumpcji mediów oraz ich wpływ na różne branże: rozrywkę, sport i inne
  • praca zdalna: możliwości i zagrożenia,
  • kreatywność, prototypowanie i brainstorming w rzeczywistości wirtualnej,
  • rola internetu w rzeczywistości post-pandemicznej,
  • rozwój twórców i artystów w przestrzeni online,
  • consumer experience oraz prywatność w internecie a zmieniające się regulacje prawne,
  • adaptacja biznesów zmieniającej się rzeczywistości digitalowej i trendów konsumenckich,
  • zmiany strategii produktowych i redefinicja strategii sprzedażowych,
  • szybka transformacja w stronę digitalu oraz nowe kanały sprzedaży,
  • wpływ marketingu online na procesy odbudowy i redukcji strat wywołanych pandemią,
  • kierunki rozwoju e-commerce i usług online (livestream shopping, shoppable media, marketplace i inne),
  • Pomysły na wsparcie w procesie digitalowej transformacji małych firm.

Na scenie tegorocznego Forum chcemy pokazać sukcesy (lub ewentualnie porażki, z których można się czegoś nauczyć) firm, które zderzyły się z nową rzeczywistością, a także wizje na redefinicję dotychczasowych działań. W szczególności chcielibyśmy na scenę zaprosić klientów branży marketingu cyfrowego – marketerów, osoby kierujące sprzedażą tradycyjną i e-commerce, ponieważ wiele osób pracujących po stronie klientów ma niesłychanie duże praktyczne doświadczenie i znajomość swoich branż – w takim stopniu, w jakim może to być trudne do osiągnięcia dla dostawców, partnerów, agencji, mediów.

Mamy świadomość, że nie zawsze można pokazać dokładne liczby i wyniki działań, które często są bardzo poufne – ale chcemy byście podzielili się swoim doświadczeniem i wnioskami. Naturalnie zapraszamy również do zgłaszania prezentacji przedstawicieli agencji, mediów, firm technologicznych, a także wszystkich animatorów rynku.

O tym i o innych wymiarach zaufania chcielibyśmy dyskutować na tegorocznym Forum, wymieniając się doświadczeniami i inspiracjami z ekspertami z różnych branż, podchodząc do tematu z jak największej ilości perspektyw. Wierzymy, że ta debata, właśnie naszej branży, jest dzisiaj bardzo potrzeba.

Zostań prelegentem Forum IAB 2021

Czekamy na Wasze prezentacje obejmujące następujące tematy:
#antykruchość, #pandemia, #zmiana, #digitalizacja, #wirtualnyświat, #technologia, #adaptacja, #ecommerce, #e-edukacja, #e-spotkania, #workation, #NoRules, #fastforward, #acceleration, #PolskaPrasaOdnowa, #hybryda,  #redefinicja, #odnowa #zdrowieonline # edukacjaonline #rozrywkaonline #streaming #livestream #pracazdalna #sportonline #shopping #shoppablemedia #marketplace #COVIDinsights #digitaltransformation #transformacja #gaming #digitalSME #wsparcieonline #dylematy

Wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, zapraszamy do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2021. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać na adres forum2021@iab.org.pl do 8 lutego 2021 r.

Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie wydarzenia.  

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.