Patronat IAB: BUSINESS INSIDER Global Trends Festival

10/14/2020
Konferencja BUSINESS INSIDER Global Trends Festival odbędzie się online w dniach 19 - 23 października 2020 roku. Jej tematem przewodnim będzie wpływ Covid-19 na światowy biznes. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska potwierdzającym jego wysoką wartość merytoryczną, oraz posiada akredytację DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Konferencja będzie się odbywała na czterech scenach znajdujących się w różnych miejscach na świecie: scenie głównej – Global Stage oraz trzech scenach regionalnych –  United States Stage, European Stage (w Berlinie i Warszawie) i Asia/Pacific Stage (w New Delhi i Tokio). W ramach konferencji BUSINESS INSIDER Global Trends Festival zostaną przeanalizowane skutki epidemii koronawirusa w pięciu głównych obszarach tematycznych: Welcome to the Future, Shifting Societies, Sustainability, Technology oraz Organization. W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele kadry kierowniczej, przedsiębiorcy i inwestorzy z całego świata. Złoży się na nią ponad 60 godzin wystąpień, dyskusji i warsztatów.

Wśród prelegentów wydarzenia znajdują się: Reed Hastings, CEO Netfliksa; Nouriel Roubini, znany ekonomista, który przewidział kryzys w 2008 roku; Blake Chandlee, wiceprezes TikTok; Adena T. Friedman, CEO NASDAQ  i Sebastian Thrun, założyciel Google X oraz Udacity. A także Wolfgang Ischinger, Prezes Rady Nadzorczej Munich Security Conference; Nassim Nicholas Taleb, profesor Uniwersytetu Nowojorskiego, autor książek m.in: “The Black Swan” i Christoph Franz, Przewodniczący Rady Nadzorczej Roche Holding AG. Do grona mówców Konferencji dołączyli również: Audrey Tang, minister cyfryzacji z Tajwanu; Poppy Gustafsson, CEO Darktrace; Alain Dehaze, CEO Adecco Group, Prashanth Chandrasekar, CEO Stack Overflow, a także Robert Lewandowski, piłkarz, inwestor i ambasador Dobrej Woli UNICEF. Z pełną listą prelegentów można się zapoznać tutaj.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.