BrandBuddies dołącza do IAB Polska

08/09/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja BrandBuddies.

BrandBuddies to czołowy podmiot działający w obszarze influencer oraz social media marketingu. W jego ramach funkcjonują platforma dla mikro i nano influencerów, agencja influencer marketingowa, jednostka managementu dla twórców.
Agencja BrandBuddies zrealizowała projekty dla ponad 600 marek, a w ramach platformy firma zrzesza ponad 40 000 twórców oraz kreatorów treści. Firma jest jednym z najdłużej działających podmiotów na rynku influencer marketingowym.

– Rynek influencer marketingu w Polsce należy do jednych z najbardziej konkurencyjnych oraz rozwiniętych w Europie. BrandBuddies od 8 lat go bardzo aktywnie współtworzy, kreując standardy i wprowadzając nowe rozwiązania. Przystępując do IAB chcemy w sposób bardziej uporządkowany dzielić się naszym bogatym doświadczeniem w obszarze oraz działać z innymi podmiotami na rzecz jego dalszego rozwoju. Wierzymy, że bliższa współpraca oznacza korzyści dla wszystkich: twórców, marek oraz agencji. – komentuje Kamil Sokołowski, prezes zarządu spółki BBUDDIES

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

Sztuczna inteligencja w Meta Ads, automatyzacja kampanii Google, działania omnichannel, performance na marketplace’ach, synergia SEO i PPC, rola danych własnych, a do tego kilkanaście case studies z rynku polskiego – najnowszy SEMbook 2025 to najbardziej aktualne kompendium wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach i kampaniach digitalowych.