Blue Eyes Media w gronie firm członkowskich IAB Polska

01/10/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Blue Eyes Media.

Agencja BE Media zajmuje się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. W swojej ofercie posiada, m.in. nowoczesne sieci reklamowe digital indoor zlokalizowane w przychodniach, uniwersytetach, biurowcach, komunikacji miejskiej oraz sklepach, jak i całe spektrum różnorodnych, dedykowanych nośników reklamowych na terenie kraju. Ponadto oferuje klientom reklamę w postaci spektakularnych iluminacji, w tym na wieży Warsaw Spire. Agencja korzysta z najnowszych technologii, wiedzy oraz intuicji, dzięki czemu zyskuje dużą skuteczność w działaniu. Projektuje i adaptuje porywające koncepcje reklamowe, gdzie w centrum uwagi zawsze pozostają klienci i ich potrzeby. Agencja działa na rynku od 2011 roku.

Cyfrowa reklama zewnętrzna to medium stosunkowo młode na rynku reklamy zewnętrznej, jednak o ogromnej dynamice rozwoju. Dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym oferuje klientom niezwykle atrakcyjny sposób komunikacji z konsumentem. Przystępując do IAB Polska pragniemy dalej koncentrować się na rozwoju naszych klientów i realizować reklamę, która ma realne przełożenie na efekty biznesowe. Wymiana doświadczeń i wiedzy pozwoli nam na dalszy rozwój i wypracowanie nowych, skutecznych rozwiązań marketingowo-reklamowych odpowiadających potrzebom klientów oraz rosnącemu zapotrzebowaniu na digital out of home. – Joanna Pełech-Mikulska, Prezes Zarządu BE Media (BLUE EYES MEDIA SP. z o.o.)

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.