Blue Eyes Media w gronie firm członkowskich IAB Polska

01/10/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Blue Eyes Media.

Agencja BE Media zajmuje się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. W swojej ofercie posiada, m.in. nowoczesne sieci reklamowe digital indoor zlokalizowane w przychodniach, uniwersytetach, biurowcach, komunikacji miejskiej oraz sklepach, jak i całe spektrum różnorodnych, dedykowanych nośników reklamowych na terenie kraju. Ponadto oferuje klientom reklamę w postaci spektakularnych iluminacji, w tym na wieży Warsaw Spire. Agencja korzysta z najnowszych technologii, wiedzy oraz intuicji, dzięki czemu zyskuje dużą skuteczność w działaniu. Projektuje i adaptuje porywające koncepcje reklamowe, gdzie w centrum uwagi zawsze pozostają klienci i ich potrzeby. Agencja działa na rynku od 2011 roku.

Cyfrowa reklama zewnętrzna to medium stosunkowo młode na rynku reklamy zewnętrznej, jednak o ogromnej dynamice rozwoju. Dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym oferuje klientom niezwykle atrakcyjny sposób komunikacji z konsumentem. Przystępując do IAB Polska pragniemy dalej koncentrować się na rozwoju naszych klientów i realizować reklamę, która ma realne przełożenie na efekty biznesowe. Wymiana doświadczeń i wiedzy pozwoli nam na dalszy rozwój i wypracowanie nowych, skutecznych rozwiązań marketingowo-reklamowych odpowiadających potrzebom klientów oraz rosnącemu zapotrzebowaniu na digital out of home. – Joanna Pełech-Mikulska, Prezes Zarządu BE Media (BLUE EYES MEDIA SP. z o.o.)

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.