Blue Eyes Media w gronie firm członkowskich IAB Polska

01/10/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Blue Eyes Media.

Agencja BE Media zajmuje się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. W swojej ofercie posiada, m.in. nowoczesne sieci reklamowe digital indoor zlokalizowane w przychodniach, uniwersytetach, biurowcach, komunikacji miejskiej oraz sklepach, jak i całe spektrum różnorodnych, dedykowanych nośników reklamowych na terenie kraju. Ponadto oferuje klientom reklamę w postaci spektakularnych iluminacji, w tym na wieży Warsaw Spire. Agencja korzysta z najnowszych technologii, wiedzy oraz intuicji, dzięki czemu zyskuje dużą skuteczność w działaniu. Projektuje i adaptuje porywające koncepcje reklamowe, gdzie w centrum uwagi zawsze pozostają klienci i ich potrzeby. Agencja działa na rynku od 2011 roku.

Cyfrowa reklama zewnętrzna to medium stosunkowo młode na rynku reklamy zewnętrznej, jednak o ogromnej dynamice rozwoju. Dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym oferuje klientom niezwykle atrakcyjny sposób komunikacji z konsumentem. Przystępując do IAB Polska pragniemy dalej koncentrować się na rozwoju naszych klientów i realizować reklamę, która ma realne przełożenie na efekty biznesowe. Wymiana doświadczeń i wiedzy pozwoli nam na dalszy rozwój i wypracowanie nowych, skutecznych rozwiązań marketingowo-reklamowych odpowiadających potrzebom klientów oraz rosnącemu zapotrzebowaniu na digital out of home. – Joanna Pełech-Mikulska, Prezes Zarządu BE Media (BLUE EYES MEDIA SP. z o.o.)

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.