Badanie wydatków na SEM wśród reklamodawców. Weź udział!

01/21/2021
Grupa Robocza SEM IAB Polska wspólnie z Panelem Badawczym Ariadna zaprasza przedstawicieli reklamodawców do udziału w krótkiej ankiecie dotyczącej wydatków na SEM. Badanie trwa do 16 lutego, a wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 15 minut! Zapraszamy!

Celem badania jest sprawdzenie nastrojów i opinii wśród osób decydujących o wydatkach na reklamę online w stosunku do marketingu w wyszukiwarkach internetowych i sieciach kontekstowych. W szczególności przedmiotem analizy będą trendy dotyczące skali i zmian w wydatkach na przełomie 2020 i 2021 roku oraz wpływu pandemii COVID-19 na podejmowane decyzje o alokacji budżetów.

Do wypełnienia ankiety zapraszamy wszystkich przedstawicieli reklamodawców, którzy decydują o wydatkach reklamowych, bez względu na branżę i wielkość organizacji.

Badanie trwa do 16 lutego 2021, a wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 15 minut. Zapraszamy!

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.