Patronat IAB Polska: Badanie kondycji content marketingu w Polsce

01/24/2023
Serdecznie zapraszamy do udziału w badaniu opinii Stowarzyszenia Content Marketing Polska dotyczącym obszaru content marketingowego w branży reklamy cyfrowej. Badanie realizowane jest przez ISlay, a IAB Polska objęło nad nim swój patronat.

Celem badania jest poznanie potrzeb i oczekiwań biznesu w zakresie oferty rynku content marketing. Udział w badaniu jest całkowicie anonimowy, a wyniki zostaną opublikowane w raporcie, który uczestnicy otrzymają po zakończeniu badania.

Wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut.

Link do ankiety:  https://www.surveymonkey.com/r/F7XCV59

Czytaj także

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.