Patronat IAB Polska: Badanie kondycji content marketingu w Polsce

01/24/2023
Serdecznie zapraszamy do udziału w badaniu opinii Stowarzyszenia Content Marketing Polska dotyczącym obszaru content marketingowego w branży reklamy cyfrowej. Badanie realizowane jest przez ISlay, a IAB Polska objęło nad nim swój patronat.

Celem badania jest poznanie potrzeb i oczekiwań biznesu w zakresie oferty rynku content marketing. Udział w badaniu jest całkowicie anonimowy, a wyniki zostaną opublikowane w raporcie, który uczestnicy otrzymają po zakończeniu badania.

Wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut.

Link do ankiety:  https://www.surveymonkey.com/r/F7XCV59

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.