Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Z przyjemnością poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji konkursu, wśród których znalazły się także polskie kampanie:
- Kampania Najmłodszy headhunter na świecie przygotowana przez Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska oraz MSL Group Poland zdobyła:
-
- ZŁOTO w kategorii Influencer Marketing
- Kampania zdobyła także nagrodę główną BEST IN SHOW w polskiej odsłonie IAB MIXX Awards 2021. Szczegółowe case study TUTAJ.
- Kampania HealthLabs – od zera do bohatera przygotowana przez Adequate zdobyła::
- ZŁOTO w kategorii [NEW] Ecommerce
- SREBRO w kategorii Campaign Effectiveness
- BRĄZ w kategorii Social Media
- Kampania: Erbud – gamingowa kampania rekrutacyjna przygotowana przez Erbud i Gameset zdobyła ZŁOTO w kategorii In Gaming:
GRATULUJEMY! Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.
Zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco.