Aż 5 europejskich nagród IAB MIXX Awards dla polskich kampanii!

05/26/2022
25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022! Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset!

Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Z przyjemnością poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji konkursu, wśród których znalazły się także polskie kampanie:

  • Kampania Najmłodszy headhunter na świecie przygotowana przez Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska oraz MSL Group Poland zdobyła:
    • ZŁOTO w kategorii Influencer Marketing
    • Kampania zdobyła także nagrodę główną BEST IN SHOW  w polskiej odsłonie  IAB MIXX Awards 2021. Szczegółowe case study TUTAJ.
  • Kampania HealthLabs – od zera do bohatera przygotowana przez Adequate zdobyła::
    • ZŁOTO  w kategorii [NEW] Ecommerce
    • SREBRO w kategorii Campaign Effectiveness
    • BRĄZ w kategorii Social Media
  • Kampania: Erbud – gamingowa kampania rekrutacyjna przygotowana przez Erbud i Gameset  zdobyła ZŁOTO w kategorii In Gaming:

GRATULUJEMY! Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco. 

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.