Perfectly digital. Aż 44 kampanie powalczą o to miano w konkursie IAB MIXX Awards 2022.

10/27/2022
Jury IAB MIXX Awards spośród blisko 180 zgłoszeń wyłoniło 55 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 24 listopada podczas uroczystej gali. O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2022 zawalczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Content Marketing, Brand Awareness & Positioning, MIXX for Good Purpose i Online Marketing with Influencer.

Konkurs IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2022 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Co warto podkreślić, jak co roku, laureat nagrody Best in Show ma szansę powalczyć również w europejskiej edycji konkursu organizowanej przez IAB Europe. Zwycięzca z 2021, Fundacja K.I.D.S. z kampanią “Najmłodszy headhunter na świecie”, zdobył złotą statuetkę 2022 w kategorii Influencer Marketing.

Laureatów poznamy już 24 listopada. Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska.

Bilety na galę dostępne są pod adresem: https://mixx-awards.pl/bilety/

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC.

Szczegółowa lista nominacji dostępna po klikniknięciu w poniższy przycisk.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.