Aż 2 dni wypełnione praktyczną wiedzą o programmatic! Weź udział w IAB HowTo!

02/19/2021
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.
– Już po raz czwarty eksperci z Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska podzielą się wiedzą
i doświadczeniem z uczestnikami konferencji HowTo. Celem naszych działań jest szeroka edukacja uczestników rynku reklamy internetowej w zakresie jakości i bezpieczeństwa ekosystemu programmatic, szczególnie w obliczu stałych zmian technologicznych. Konferencja “HowTo: switch Programmatic to first” idealnie wpisuje się w realizacje celów Grupy Roboczej i pozwala zaprezentować efekty naszej pracy szerszemu gronu odbiorców.
 – mówi Elżbieta Kondzioła, szef Grupy Programmatic przy IAB Polska.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, jak wykorzystać programmatic w rozwoju Twojej firmy
  • Zobaczysz najciekawsze przykłady zrealizowanych kampanii
  • Poznasz najnowsze rozwiązania pozwalające na przygotowanie się do zmian dotyczących 3rd party cookies
  • Nauczysz się jak bezpiecznie i efektywnie realizować automatyczny zakup reklamy

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru marketingu online, w tym e-commerce, zarówno początkujących jak i średnio-zaawansowanych w temacie reklamy programatycznej.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver Smart Adserver; Agata Gaździak, XANDR; Artur Zawadzki, Spicy Mobile; Maciej Sawa,  OnAudience.com; Łukasz Bańkowski i Jacek Wąs, Adform; Beata Tłuczkiewicz, WP.PL; Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver; Radosław Gołąb, AMS S.A; Adam Pachla i Marcin Pyra, Grupa RMF; Grzegorz Marczak i Przemysław Symonides, VOX/part of Hybrid.ai; Justyna Niedziałek, Krzysztof Lis i Szymon Pruszyński, Yieldbird; Hanna Zadrożna i Jacek Jóźwiak, Salestube; Krzysztof Czok, Społeczności; Krzysztof Kwiatkowski, Mindshare; Katarzyna Jasińska i Wioleta Łata, Infor Biznes; Adam Iwiński, Hybrid.ai; Vladimir Khudyakov, hybe.io; Nikodem Sarna, YOC Poland; Jarosław Sokołowski, Grupa Adnext; Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.