Badanie Attention w praktyce – teoria czy realny rynek? ma na celu zbadanie, jak rynek rozumie attention i czy wykorzystuje je przy planowaniu, realizacji i rozliczaniu kampanii marketingowych.
Grupa Robocza Badania IAB Polska, która prowadzi badanie, chce dowiedzieć się, w jaki sposób przedsiębiorstwa postrzegają wdrażanie nowych modeli pomiaru i rozliczeń? Jakie uwarunkowania sprzyjają, a jakie hamują ich implementację, oraz w jakim stopniu podmioty te dostrzegają potrzebę standaryzacji wspólnych rozwiązań na poziomie całej branży?
Jeśli jesteś praktykiem marketingu – przedstawicielem reklamodawcy, agencji, wydawcy lub firmy badawczej, będziemy wdzięczni za Twój głos!
Weź udział w tworzeniu pierwszego kompleksowego opracowania nt. attention w Polsce i kształtuj z nami praktyki rynkowe i przyszłe standardy.
Badanie trwa do 31 sierpnia 2025. Wypełnienie ankiety trwa kilka minut i jest w pełni anonimowe.