Attention w praktyce – weź udział w badaniu!

06/04/2025
Trwa pierwsze branżowe badanie IAB Polska dotyczące pomiaru attention. Chcemy sprawdzić, czy pojęcie attention (uważności) to tylko popularny marketingowy slogan, czy realny element komercyjnych produktów i usług. Pomóż nam odpowiedzieć na to pytanie i wypełnij ankietę!

Badanie Attention w praktyce – teoria czy realny rynek? ma na celu zbadanie, jak rynek rozumie attention i czy wykorzystuje je przy planowaniu, realizacji i rozliczaniu kampanii marketingowych.

Grupa Robocza Badania IAB Polska, która prowadzi badanie, chce dowiedzieć się, w jaki sposób przedsiębiorstwa postrzegają wdrażanie nowych modeli pomiaru i rozliczeń? Jakie uwarunkowania sprzyjają, a jakie hamują ich implementację, oraz w jakim stopniu podmioty te dostrzegają potrzebę standaryzacji wspólnych rozwiązań na poziomie całej branży?

Jeśli jesteś praktykiem marketingu – przedstawicielem reklamodawcy, agencji, wydawcy lub firmy badawczej, będziemy wdzięczni za Twój głos! 

Weź udział w tworzeniu pierwszego kompleksowego opracowania nt. attention w Polsce i kształtuj z nami praktyki rynkowe i przyszłe standardy.

Badanie trwa do 31 sierpnia 2025. Wypełnienie ankiety trwa kilka minut i jest w pełni anonimowe.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.