Apel IAB Polska do firm członkowskich

03/02/2022
W związku z sytuacją w Ukrainie, Włodzimierz Schmidt - prezes IAB Polska, wydał apel do firm członkowskich. Treść apelu poniżej.

Drogie firmy członkowskie,

 

myśli wszystkich z nas skierowane są teraz w stronę naszych ukraińskich przyjaciół, współpracowników i wszystkich obywateli Ukrainy. Wyrażamy ogromny smutek z powodu brutalnej inwazji na ich ojczyznę. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem skali działań pomocowych płynących od naszych firm członkowskich. Aby ułatwić nawigację wśród wszystkich inicjatyw postanowiliśmy zebrać je w jednym miejscu i stworzyć listę (dostępna TUTAJ), która jest na bieżąco aktualizowana przez nasz Zespół. Gratulujemy Wam tej wspaniałej i szybkiej mobilizacji.

Jesteśmy w stałym kontakcie z IAB Ukraina. Na bieżąco badamy ich potrzeby i będziemy wspierać naszych sąsiadów wszystkimi dostępnymi nam sposobami. Wzywamy wszystkie firmy z sektora cyfrowego do wstrzymania współpracy z podmiotami z kapitałem rosyjskim, które powinny zostać natychmiast wykluczone z wszelkich działań i partnerstw biznesowych. Jako IAB Polska zwróciliśmy się już do IAB Europe o zawieszenie możliwości korzystania ze standardu technicznego TCF (Transparency and Consent Framework) przez firmy z rynku rosyjskiego.

W razie dodatkowych pytań lub pomysłów, co jeszcze możemy wspólnie zrobić dla Ukrainy jako przedstawiciele branży cyfrowej, prosimy o kontakt z Anną Garwolińską, a.garwolinska@iab.org.pl.

– Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.