Apel IAB Polska do firm członkowskich

03/02/2022
W związku z sytuacją w Ukrainie, Włodzimierz Schmidt - prezes IAB Polska, wydał apel do firm członkowskich. Treść apelu poniżej.

Drogie firmy członkowskie,

 

myśli wszystkich z nas skierowane są teraz w stronę naszych ukraińskich przyjaciół, współpracowników i wszystkich obywateli Ukrainy. Wyrażamy ogromny smutek z powodu brutalnej inwazji na ich ojczyznę. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem skali działań pomocowych płynących od naszych firm członkowskich. Aby ułatwić nawigację wśród wszystkich inicjatyw postanowiliśmy zebrać je w jednym miejscu i stworzyć listę (dostępna TUTAJ), która jest na bieżąco aktualizowana przez nasz Zespół. Gratulujemy Wam tej wspaniałej i szybkiej mobilizacji.

Jesteśmy w stałym kontakcie z IAB Ukraina. Na bieżąco badamy ich potrzeby i będziemy wspierać naszych sąsiadów wszystkimi dostępnymi nam sposobami. Wzywamy wszystkie firmy z sektora cyfrowego do wstrzymania współpracy z podmiotami z kapitałem rosyjskim, które powinny zostać natychmiast wykluczone z wszelkich działań i partnerstw biznesowych. Jako IAB Polska zwróciliśmy się już do IAB Europe o zawieszenie możliwości korzystania ze standardu technicznego TCF (Transparency and Consent Framework) przez firmy z rynku rosyjskiego.

W razie dodatkowych pytań lub pomysłów, co jeszcze możemy wspólnie zrobić dla Ukrainy jako przedstawiciele branży cyfrowej, prosimy o kontakt z Anną Garwolińską, a.garwolinska@iab.org.pl.

– Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.