Ankieta: Jak powinna działać Grupa Robocza PR IAB Polska? Podziel się swoją opinią!

03/29/2021
Public relations to jedna z tych dziedzin, które zmieniają się dynamicznie. Transformacja digitalowa biznesu i komunikacji, zjawiska społeczne, nowe trendy, narzędzia i kanały komunikacji czy zmiany na rynku pracy i rosnące potrzeby pracodawców. Za tym wszystkim jako Grupa Robocza PR  IAB Polska chcemy podążać. Bedziemy wdzięczni za Twoją opinię!
Jeśli jesteś praktykiem PR / komunikacji / marketingu zatrudnionym w specjalistycznej agencji czy w firmie, bądź prowadzisz własną działalność w tym zakresie, weź udział w krótkiej ankiecie i pomóż nam właściwie dostosować prowadzone przez naszą grupę działania do potrzeb współczesnego praktyka PR.

Wypełnienie prostego kwestionariusza zajmie Ci nie więcej niż dwie minuty. Opinie zbieramy do 16 kwietnia 2021. Dziękujemy!

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.