Ankieta: Jak powinna działać Grupa Robocza PR IAB Polska? Podziel się swoją opinią!

03/29/2021
Public relations to jedna z tych dziedzin, które zmieniają się dynamicznie. Transformacja digitalowa biznesu i komunikacji, zjawiska społeczne, nowe trendy, narzędzia i kanały komunikacji czy zmiany na rynku pracy i rosnące potrzeby pracodawców. Za tym wszystkim jako Grupa Robocza PR  IAB Polska chcemy podążać. Bedziemy wdzięczni za Twoją opinię!
Jeśli jesteś praktykiem PR / komunikacji / marketingu zatrudnionym w specjalistycznej agencji czy w firmie, bądź prowadzisz własną działalność w tym zakresie, weź udział w krótkiej ankiecie i pomóż nam właściwie dostosować prowadzone przez naszą grupę działania do potrzeb współczesnego praktyka PR.

Wypełnienie prostego kwestionariusza zajmie Ci nie więcej niż dwie minuty. Opinie zbieramy do 16 kwietnia 2021. Dziękujemy!

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.