Ankieta: Jak powinna działać Grupa Robocza PR IAB Polska? Podziel się swoją opinią!

03/29/2021
Public relations to jedna z tych dziedzin, które zmieniają się dynamicznie. Transformacja digitalowa biznesu i komunikacji, zjawiska społeczne, nowe trendy, narzędzia i kanały komunikacji czy zmiany na rynku pracy i rosnące potrzeby pracodawców. Za tym wszystkim jako Grupa Robocza PR  IAB Polska chcemy podążać. Bedziemy wdzięczni za Twoją opinię!
Jeśli jesteś praktykiem PR / komunikacji / marketingu zatrudnionym w specjalistycznej agencji czy w firmie, bądź prowadzisz własną działalność w tym zakresie, weź udział w krótkiej ankiecie i pomóż nam właściwie dostosować prowadzone przez naszą grupę działania do potrzeb współczesnego praktyka PR.

Wypełnienie prostego kwestionariusza zajmie Ci nie więcej niż dwie minuty. Opinie zbieramy do 16 kwietnia 2021. Dziękujemy!

Czytaj także

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Raport „Formaty Reklamowe Mobile 2025” to praktyczny przewodnik po ekosystemie reklamy mobilnej, stworzony przez ekspertów z Grupy Roboczej Mobile IAB Polska. Znajdziesz w nim nie tylko przegląd formatów, ale także ich zastosowanie w rzeczywistych kampaniach i rekomendacje dla marketerów.

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Z najnowszego badania adQuery „Uwaga, klikam!” wynika jednoznacznie: konsumenci klikają, gdy reklama jest atrakcyjna wizualnie, trafna kontekstowo i niesie ze sobą konkretną wartość. Ale to nie jedyne wnioski, które płyną z raportu. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.