Ankieta: Jak powinna działać Grupa Robocza PR IAB Polska? Podziel się swoją opinią!

03/29/2021
Public relations to jedna z tych dziedzin, które zmieniają się dynamicznie. Transformacja digitalowa biznesu i komunikacji, zjawiska społeczne, nowe trendy, narzędzia i kanały komunikacji czy zmiany na rynku pracy i rosnące potrzeby pracodawców. Za tym wszystkim jako Grupa Robocza PR  IAB Polska chcemy podążać. Bedziemy wdzięczni za Twoją opinię!
Jeśli jesteś praktykiem PR / komunikacji / marketingu zatrudnionym w specjalistycznej agencji czy w firmie, bądź prowadzisz własną działalność w tym zakresie, weź udział w krótkiej ankiecie i pomóż nam właściwie dostosować prowadzone przez naszą grupę działania do potrzeb współczesnego praktyka PR.

Wypełnienie prostego kwestionariusza zajmie Ci nie więcej niż dwie minuty. Opinie zbieramy do 16 kwietnia 2021. Dziękujemy!

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.