Alior Bank nową firmą członkowską IAB Polska

04/10/2025
Do IAB Polska dołącza Alior Bank– jeden z najszybciej rozwijających się banków uniwersalnych w Polsce.

Alior Bank działa od 2008 roku, łącząc tradycyjną bankowość z innowacyjnymi produktami. Obsługuje ponad 4,6 mln klientów – indywidualnych i biznesowych – online, w 185 oddziałach i 331 placówkach partnerskich. Bank zatrudnia ponad 6 tys. osób, tworząc dynamiczne środowisko oparte na otwartości, innowacyjności i odpowiedzialności. Współpracuje z zaangażowanymi ekspertami, a pracownicy są jego największą wartością. Alior Bank inwestuje w nowe technologie, rozwijając m.in. płatności odroczone AliorPay i asystentkę InfoNinę. Akcje banku są częścią indeksu WIG20, a głównym akcjonariuszem jest Grupa PZU.

Otwieramy nowy rozdział w naszym podejściu do cyfrowej komunikacji! Z radością ogłaszamy, że dołączamy do grona IAB Polska – organizacji, która od lat wyznacza standardy i kształtuje trendy w marketingu internetowym w Polsce.

Jesteśmy pełni uznania dla pracy, jaką IAB Polska wykonuje na rzecz rozwoju branży digital, budowania dobrych praktyk oraz promowania innowacyjnych rozwiązań. Wierzymy, że wspólnie możemy jeszcze skuteczniej tworzyć wartościowe doświadczenia dla klientów i rozwijać sektor reklamy cyfrowej w zgodzie z najwyższymi standardami.

Cieszymy się na owocną współpracę, ciekawe projekty i wspólne budowanie przyszłości cyfrowej bankowości. Do zobaczenia na wydarzeniach IAB Polska!” – mówi Magdalena Lewicka, Dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

Sztuczna inteligencja w Meta Ads, automatyzacja kampanii Google, działania omnichannel, performance na marketplace’ach, synergia SEO i PPC, rola danych własnych, a do tego kilkanaście case studies z rynku polskiego – najnowszy SEMbook 2025 to najbardziej aktualne kompendium wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach i kampaniach digitalowych.