Akredytacja DIMAQ: SemKRK

01/30/2019
Już 22 lutego w Krakowie odbędzie się Jedenasta edycja semKRK!

Jedenasta edycja semKRK odbędzie się już 22 lutego 2019 r. o godz. 19.00 w krakowskim Muzeum Sztuki Japońskiej Manggha. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego. Wydarzenie objęte jest Akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Specjaliści dzieląc się wiedzą, mogą wpłynąć na podniesienie jakości usług czy nawet budować świadomość wielu zagadnień interesujących klientów. To moment, w którym rozmawiamy o wspólnych biznesach, doświadczeniach czy teoriach.

Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej atmosferze. Udało się pójść o krok dalej – nadać wydarzeniu wyjątkowy barcampowy charakter, prelekcje wymieszane są z networkingiem, wymianą kontaktów i spotkaniami. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Termin spotkania nie jest przypadkowy, piątek to czas, kiedy wszyscy uczestnicy mogą w luźnej atmosferze zrelaksować się po pracy.

Na semKRK #11 wystąpią m.in. Paweł Kijko, Łukasz Zontek, Ewelina Podrez i Roman Rozenberger.

Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie organizatora: http://semkrk.pl.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.