Akredytacja DIMAQ: Mobile Trends Conference & Awards

01/30/2019
Tylko niecałe dwa miesiące pozostały do do największej w Polsce konferencji dedykowanej wykorzystaniu kanału mobile w biznesie! Już 7-8 marca w Krakowie odbędzie się ósma edycja konferencji Mobile Trends Conference & Awards. Sześć bloków tematycznych, merytoryczne prelekcje, najlepsi eksperci, panele dyskusyjne, quiz wiedzy o mobile, networking oraz prestiżowa gala czekają na wszystkich uczestników wydarzenia. Wydarzenie objęte […]

Tylko niecałe dwa miesiące pozostały do do największej w Polsce konferencji dedykowanej wykorzystaniu kanału mobile w biznesie! Już 7-8 marca w Krakowie odbędzie się ósma edycja konferencji Mobile Trends Conference & Awards. Sześć bloków tematycznych, merytoryczne prelekcje, najlepsi eksperci, panele dyskusyjne, quiz wiedzy o mobile, networking oraz prestiżowa gala czekają na wszystkich uczestników wydarzenia. Wydarzenie objęte jest Akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 15%. Aby uzyskać kod zniżkowy, należy wysłać maila na adres: dimaq@iab.org.pl.

Jako uczestnik spędzisz 2 dni konferencji w samym sercu krakowskiego Kazimierza w Starej Zajezdni Kraków by DeSilva. Miejsce to łączy tradycję z nowoczesnością i zachwyca swoim wnętrzem. Co jeszcze na Ciebie czeka? Wysłuchasz ponad 20 merytorycznych prelekcji i case studies przygotowanych przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się najnowszymi rozwiązaniami w branży, weźmiesz udział w wyjątkowym networkingu oraz poznasz najlepsze projekty i aplikacje 2018 roku podczas Mobile Trends Awards.

Ogłoszono już pierwszych prelegentów #MTC2019

Podczas konferencji spotkasz znanych ekspertów z Polski oraz gości z zagranicy. Tematyka została podzielona na następujące bloki: Trendy MOBILE 2019, Pokolenie Z, Projektowanie / UX / design, Interfaces of the future, M-commerce oraz Case studies. Dzięki temu każdy z uczestników bez trudu odnajdzie coś dla siebie.

Kogo usłyszysz?

  • Podczas bloku dotyczącego projektowania obecny będzie designer Paweł Dunia wraz z Anną Kędzierską z Artegence, którzy poruszą kwestię user experience z perspektywy osób leworęcznych, często pomijanych na etapie badania użyteczności i wygody tworzonych rozwiązań.
  • Filip Makowiecki, UX Writer z e-point, opowie z kolei o wyzwaniu, jakim jest PWA dla UX, UI oraz contentu i podzieli się swoimi wskazówkami w tym zakresie.
  • Igor Farafanow z firmy Uxeria wytłumaczy natomiast, kim są według niego szarlatani UX.
  • Aż z San Francisco przylatuje Jenny Gove z Google, aby opowiedzieć jaką rolę odgrywa UX w transformacji technologicznej.
  • O pokoleniu Z, które zdobywa coraz większą wartość w biznesie opowie m. in. Krzysztof Marzec z DevaGroup w kontekście SEO i Google Ads oraz Ernerst Jakubowski. Senior Mobile Developer z Mobtera wskaże najbardziej skuteczne techniki docierania do młodych ludzi żyjących w świecie mobile niemal od urodzenia.
  • Poruszona zostanie również kwestia vertical influencers. O tym, jak odnaleźć się w mobilnej wideo-rzeczywistości młodego pokolenia opowiedzą Kamil Bolek z LifeTube oraz Bartek Sibiga z DDOB.
  • W kolejnym bloku poświęconym interfejsom wystąpi m. in. Tomasz Woźniak, prezes Future Mind oraz Konrad Dziejarski i Łukasz Łojewski z Efigence. Poruszą zagadnienia związane z asystentami głosowymi, automatyzacją i obsługą głosową smartfonów, czyli kolejnym trendzie jaki zdobywa rosnącą popularność na świecie.
  • Podczas bloku m-commerce poznacie historię aplikacji takich marek jak: Empik (Bartłomiej Sobczak) czy KFC (Łukasz Kowalski z Flying Bisons).
  • Konferencję rozpocznie Monika Mikowska z Mobee Dicka, która opowie o obecnych trendach mobile.
  • Case study wygłoszą eksperci z firm: iTaxi.pl (Katarzyna Małecka), Grupa WM (Marek Michalski), Grupa Radiowa Agory (Roch Kudła) i inni.

Jeśli jesteście ciekawi „co ma apka do kurczaka”, jak połączyć wymagania użytkowników oraz biznesu w zgrabny projekt lub jak robić radio na ekranie telefonu, nie może Was zabraknąć 7 i 8 marca w Krakowie!

Sprawdź koniecznie cały program na stronie https://2019.mobiletrends.pl/program.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.