Akredytacja DIMAQ: Konferencja Digital Marketing

12/11/2019
26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych. Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić […]

26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych.

Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić będzie o sile tej konferencji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się jakie działania podjąć, aby były atrakcyjnymi dla klienta, prelegenci zaprezentują ciekawe case’y oraz rozwiązania, które efektywnie wdrożyli inni.

W ramach konferencji m.in.:

  • co nas czeka w digitalu
  • jakie pułapki czyhają na budżet kampanii
  • podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy
  • ciekawe case’ y skutecznej współpracy między markami
  • co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy
  • jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość
  • algorytmy w marketingu
  • czego oczekuje klient w digitalu

Sporo aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.

Program konferencji >>

Więcej akredytowanych wydarzeń >>

 

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.