Akredytacja DIMAQ: Konferencja Digital Marketing

12/11/2019
26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych. Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić […]

26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych.

Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić będzie o sile tej konferencji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się jakie działania podjąć, aby były atrakcyjnymi dla klienta, prelegenci zaprezentują ciekawe case’y oraz rozwiązania, które efektywnie wdrożyli inni.

W ramach konferencji m.in.:

  • co nas czeka w digitalu
  • jakie pułapki czyhają na budżet kampanii
  • podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy
  • ciekawe case’ y skutecznej współpracy między markami
  • co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy
  • jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość
  • algorytmy w marketingu
  • czego oczekuje klient w digitalu

Sporo aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.

Program konferencji >>

Więcej akredytowanych wydarzeń >>

 

Czytaj także

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.