26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych.
Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić będzie o sile tej konferencji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się jakie działania podjąć, aby były atrakcyjnymi dla klienta, prelegenci zaprezentują ciekawe case’y oraz rozwiązania, które efektywnie wdrożyli inni.
W ramach konferencji m.in.:
- co nas czeka w digitalu
- jakie pułapki czyhają na budżet kampanii
- podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy
- ciekawe case’ y skutecznej współpracy między markami
- co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy
- jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość
- algorytmy w marketingu
- czego oczekuje klient w digitalu
Sporo aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.
Więcej akredytowanych wydarzeń >>