Akredytacja DIMAQ: Konferencja Digital Marketing

12/11/2019
26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych. Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić […]

26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych.

Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić będzie o sile tej konferencji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się jakie działania podjąć, aby były atrakcyjnymi dla klienta, prelegenci zaprezentują ciekawe case’y oraz rozwiązania, które efektywnie wdrożyli inni.

W ramach konferencji m.in.:

  • co nas czeka w digitalu
  • jakie pułapki czyhają na budżet kampanii
  • podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy
  • ciekawe case’ y skutecznej współpracy między markami
  • co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy
  • jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość
  • algorytmy w marketingu
  • czego oczekuje klient w digitalu

Sporo aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.

Program konferencji >>

Więcej akredytowanych wydarzeń >>

 

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.