Akredytacja DIMAQ: Konferencja Digital Marketing

12/11/2019
26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych. Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić […]

26-27 lutego 2020r. w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji Digital Marketing – Praktycznie i Konkretnie, organizowanej przez Puls Biznesu. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymają 10 punktów, a prelegenci 30 punktów recertyfikacyjnych.

Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie, a doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić będzie o sile tej konferencji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się jakie działania podjąć, aby były atrakcyjnymi dla klienta, prelegenci zaprezentują ciekawe case’y oraz rozwiązania, które efektywnie wdrożyli inni.

W ramach konferencji m.in.:

  • co nas czeka w digitalu
  • jakie pułapki czyhają na budżet kampanii
  • podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy
  • ciekawe case’ y skutecznej współpracy między markami
  • co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy
  • jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość
  • algorytmy w marketingu
  • czego oczekuje klient w digitalu

Sporo aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.

Program konferencji >>

Więcej akredytowanych wydarzeń >>

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.