Akredytacja DIMAQ: Content School by Scoop

10/25/2019
Agencja content marketingowa Scoop uruchamia Content School: pierwsze na rynku szkolenie on-line z content marketingu oparte na mechanizmach grywalizacji. Dzięki partnerstwu z IAB, osoby, które ukończą całe szkolenie, otrzymują aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji DIMAQ.

Agencja content marketingowa Scoop uruchamia Content School: pierwsze na rynku szkolenie on-line z content marketingu oparte na mechanizmach grywalizacji. Dzięki partnerstwu z IAB, osoby, które ukończą całe szkolenie, otrzymują aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji DIMAQ.

Dzięki wykorzystaniu gamifikacji całość szkolenia Content School ma postać angażującej gry, z fabułą umiejscowioną w średniowiecznej krainie o nazwie Treściogród.

Narracją, na której oparte jest szkolenie, rządzi zasada „Content jest królem, a jego dystrybucja królową”: przechodząc kolejne lekcje uczestnik wciela się w postać bohatera walczącego o pozycję władcy Treściogrodu. Każda z lekcji zakończona jest wyzwaniem – krótkim testem, które pozytywne wypełnienie warunkuje udział w dalszej części szkolenia.

Kurs Content School by Scoop obejmuje 7 rozdziałów zawierających aż 56 lekcji, zapewniających kompleksową i praktyczną wiedzę z obszaru content marketingu.

Szkolenie rozpoczyna się lekcjami na temat celów i historii content marketingu, a następnie przechodzi do zagadnień związanych z tworzeniem strategii contentowej, doborem narzędzi, definiowaniem KPI oraz narzędziami pomiaru efektywności kampanii. Dużo uwagi poświęca także konkretnym narzędziom content marketingu: treściom tekstowym, wizualnym i video, blogosferze i współpracy z influncerami, WoMM, social/native ads oraz viralom. Oddzielny rozdział porusza także zagadnienia związane z RODO oraz prawami autorskimi w tworzeniu treści.

Za każde prawidłowo wykonane zadanie uczestnik szkolenia otrzymuje punkty, które po zakończeniu całego kursu może wymienić na punkty recertyfikacyjne DIMAQ bądź udział w stacjonarnym warsztacie z zakresu content marketingu lub influencer marketingu.

Projekt jest efektem współpracy spółki agencji contentowe Scoop z Gamfi, firmą tworzącą platformę do grywalizacji procesów biznesowych. Obie spółki należą do Grupy AdNext.

Strona szkolenia: www.contenschool.pl

Punktacja DIMAQ: 40 pkt.

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.