Akredytacja DIMAQ: Content School by Scoop

10/25/2019
Agencja content marketingowa Scoop uruchamia Content School: pierwsze na rynku szkolenie on-line z content marketingu oparte na mechanizmach grywalizacji. Dzięki partnerstwu z IAB, osoby, które ukończą całe szkolenie, otrzymują aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji DIMAQ.

Agencja content marketingowa Scoop uruchamia Content School: pierwsze na rynku szkolenie on-line z content marketingu oparte na mechanizmach grywalizacji. Dzięki partnerstwu z IAB, osoby, które ukończą całe szkolenie, otrzymują aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji DIMAQ.

Dzięki wykorzystaniu gamifikacji całość szkolenia Content School ma postać angażującej gry, z fabułą umiejscowioną w średniowiecznej krainie o nazwie Treściogród.

Narracją, na której oparte jest szkolenie, rządzi zasada „Content jest królem, a jego dystrybucja królową”: przechodząc kolejne lekcje uczestnik wciela się w postać bohatera walczącego o pozycję władcy Treściogrodu. Każda z lekcji zakończona jest wyzwaniem – krótkim testem, które pozytywne wypełnienie warunkuje udział w dalszej części szkolenia.

Kurs Content School by Scoop obejmuje 7 rozdziałów zawierających aż 56 lekcji, zapewniających kompleksową i praktyczną wiedzę z obszaru content marketingu.

Szkolenie rozpoczyna się lekcjami na temat celów i historii content marketingu, a następnie przechodzi do zagadnień związanych z tworzeniem strategii contentowej, doborem narzędzi, definiowaniem KPI oraz narzędziami pomiaru efektywności kampanii. Dużo uwagi poświęca także konkretnym narzędziom content marketingu: treściom tekstowym, wizualnym i video, blogosferze i współpracy z influncerami, WoMM, social/native ads oraz viralom. Oddzielny rozdział porusza także zagadnienia związane z RODO oraz prawami autorskimi w tworzeniu treści.

Za każde prawidłowo wykonane zadanie uczestnik szkolenia otrzymuje punkty, które po zakończeniu całego kursu może wymienić na punkty recertyfikacyjne DIMAQ bądź udział w stacjonarnym warsztacie z zakresu content marketingu lub influencer marketingu.

Projekt jest efektem współpracy spółki agencji contentowe Scoop z Gamfi, firmą tworzącą platformę do grywalizacji procesów biznesowych. Obie spółki należą do Grupy AdNext.

Strona szkolenia: www.contenschool.pl

Punktacja DIMAQ: 40 pkt.

 

Czytaj także

IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

IAB Polska została partnerem międzynarodowej konferencji CTV Ad Days, w tym roku odbywającej się 12 listopada w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objął również IAB Europe.