Akredytacja DIMAQ: Content School by Scoop

10/25/2019
Agencja content marketingowa Scoop uruchamia Content School: pierwsze na rynku szkolenie on-line z content marketingu oparte na mechanizmach grywalizacji. Dzięki partnerstwu z IAB, osoby, które ukończą całe szkolenie, otrzymują aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji DIMAQ.

Agencja content marketingowa Scoop uruchamia Content School: pierwsze na rynku szkolenie on-line z content marketingu oparte na mechanizmach grywalizacji. Dzięki partnerstwu z IAB, osoby, które ukończą całe szkolenie, otrzymują aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji DIMAQ.

Dzięki wykorzystaniu gamifikacji całość szkolenia Content School ma postać angażującej gry, z fabułą umiejscowioną w średniowiecznej krainie o nazwie Treściogród.

Narracją, na której oparte jest szkolenie, rządzi zasada „Content jest królem, a jego dystrybucja królową”: przechodząc kolejne lekcje uczestnik wciela się w postać bohatera walczącego o pozycję władcy Treściogrodu. Każda z lekcji zakończona jest wyzwaniem – krótkim testem, które pozytywne wypełnienie warunkuje udział w dalszej części szkolenia.

Kurs Content School by Scoop obejmuje 7 rozdziałów zawierających aż 56 lekcji, zapewniających kompleksową i praktyczną wiedzę z obszaru content marketingu.

Szkolenie rozpoczyna się lekcjami na temat celów i historii content marketingu, a następnie przechodzi do zagadnień związanych z tworzeniem strategii contentowej, doborem narzędzi, definiowaniem KPI oraz narzędziami pomiaru efektywności kampanii. Dużo uwagi poświęca także konkretnym narzędziom content marketingu: treściom tekstowym, wizualnym i video, blogosferze i współpracy z influncerami, WoMM, social/native ads oraz viralom. Oddzielny rozdział porusza także zagadnienia związane z RODO oraz prawami autorskimi w tworzeniu treści.

Za każde prawidłowo wykonane zadanie uczestnik szkolenia otrzymuje punkty, które po zakończeniu całego kursu może wymienić na punkty recertyfikacyjne DIMAQ bądź udział w stacjonarnym warsztacie z zakresu content marketingu lub influencer marketingu.

Projekt jest efektem współpracy spółki agencji contentowe Scoop z Gamfi, firmą tworzącą platformę do grywalizacji procesów biznesowych. Obie spółki należą do Grupy AdNext.

Strona szkolenia: www.contenschool.pl

Punktacja DIMAQ: 40 pkt.

 

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.