Akredytacja DIMAQ: Content Espresso, tym razem o marketingu sportowym

09/16/2019
Cykl darmowych spotkań poświęcony jest wszelkim aspektom content marketingu i skierowany jest do doświadczonych praktyków, jaki i do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem treści.

Content Espresso to realizowany przez Edytę Kowal (Socjomania), Anną Mościcką (Whites), Magdaleną Urbaniak (MaxTractor.agency) oraz Małgorzatą Walendziewską (IAB Polska). Cykl darmowych spotkań poświęcony jest wszelkim aspektom content marketingu i skierowany jest do doświadczonych praktyków, jaki i do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem treści. Spotkania objęte są Akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Najbliższe spotkanie odbędzie się 25 września w Warszawie i poświęcone będzie marketingowi sportowemu (zapisy: https://evenea.pl/event/contentespressoekstraklasa1/)Jak robi się content marketing wokół projektu sponsoringowego? Co jest celem tego typu działań? Dlaczego media społecznościowe są głównym kanałem komunikacji z odbiorcami oraz dystrybucji treści? Dlaczego content wideo sprawdza się najlepiej w tego typu przypadkach? Na te i inne pytania odpowie gość specjalny – Aleksandra Kalinowska, która w banku PKO BP odpowiada za projekt sponsorski Ekstraklasa.

Ideą spotkań Content Espresso jest animacja branży, wspólny networking oraz edukacja. Wszystko to, czego obecnie w kontekście content marketingu na polskim podwórku nadal brakuje. Poprzednie spotkania poświęcone były m.in.: contentowi typu owned i earned (Anna Iller, Allegro), pierwszemu w Polsce internetowemu night show „Make Poland Great Again” (Kamil Rutkowski, Gazeta.pl), roli wewnętrznego content marketingu (Emilia Klimek, ING Bank Śląski), czy RODO w content marketingu (Igor Bielobradek, b2b-marketing.pl).

Wydarzenie FB:  https://www.facebook.com/events/476397966545743/

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.