Agencja MIDO nowym członkiem IAB Polska

09/15/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Mido Sp. z o.o.

Jako część grupy KEINO, agencja mediowa MIDO łączy cechy dużego domu mediowego ze zwinnym podejściem do rozwiązań marketingowych online i offline. Wyróżniają nas wysokie kompetencje z zakresu strategii – zarówno budowania marki, jak i skutecznego wykorzystania narzędzi digital – a także wieloletnie doświadczenie pracowników przy projektach największych marek w Polsce i na świecie. Towarzyszymy klientom na każdym kroku, tworząc dla nich wedle potrzeb wizję marki, materiały reklamowe i content, prowadząc ich profile społecznościowe oraz planując i kupując kampanie we wszystkich typach mediów. 

Nowoczesne technologie pełnią coraz więcej ról w naszym codziennym życiu – nie dziwi więc, że tak zwany „digital” to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Zmiany w zachowaniu użytkowników w mediach społecznościowych, sztuczna inteligencja, programatyczny zakup reklam w przestrzeni miejskiej czy rosnąca świadomość na temat ochrony danych osobowych w Internecie, to tylko niektóre tematy, za którymi marki potrzebują nadążyć, aby tworzyć skuteczne strategie i osiągać sukcesy na dynamicznym rynku. Przystępując do IAB Polska nie tylko zapewniamy sobie dostęp do aktualnej wiedzy, ale mamy także nadzieję stać się aktywnym uczestnikiem dialogu na temat najlepszych praktyk i skutecznych rozwiązań marketingowych w tych ekscytujących czasach. – mówi Marta Błaszkiewicz, Digital Director w MIDO.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.