Agencja MIDO nowym członkiem IAB Polska

09/15/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Mido Sp. z o.o.

Jako część grupy KEINO, agencja mediowa MIDO łączy cechy dużego domu mediowego ze zwinnym podejściem do rozwiązań marketingowych online i offline. Wyróżniają nas wysokie kompetencje z zakresu strategii – zarówno budowania marki, jak i skutecznego wykorzystania narzędzi digital – a także wieloletnie doświadczenie pracowników przy projektach największych marek w Polsce i na świecie. Towarzyszymy klientom na każdym kroku, tworząc dla nich wedle potrzeb wizję marki, materiały reklamowe i content, prowadząc ich profile społecznościowe oraz planując i kupując kampanie we wszystkich typach mediów. 

Nowoczesne technologie pełnią coraz więcej ról w naszym codziennym życiu – nie dziwi więc, że tak zwany „digital” to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Zmiany w zachowaniu użytkowników w mediach społecznościowych, sztuczna inteligencja, programatyczny zakup reklam w przestrzeni miejskiej czy rosnąca świadomość na temat ochrony danych osobowych w Internecie, to tylko niektóre tematy, za którymi marki potrzebują nadążyć, aby tworzyć skuteczne strategie i osiągać sukcesy na dynamicznym rynku. Przystępując do IAB Polska nie tylko zapewniamy sobie dostęp do aktualnej wiedzy, ale mamy także nadzieję stać się aktywnym uczestnikiem dialogu na temat najlepszych praktyk i skutecznych rozwiązań marketingowych w tych ekscytujących czasach. – mówi Marta Błaszkiewicz, Digital Director w MIDO.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.