Agencja MIDO nowym członkiem IAB Polska

09/15/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Mido Sp. z o.o.

Jako część grupy KEINO, agencja mediowa MIDO łączy cechy dużego domu mediowego ze zwinnym podejściem do rozwiązań marketingowych online i offline. Wyróżniają nas wysokie kompetencje z zakresu strategii – zarówno budowania marki, jak i skutecznego wykorzystania narzędzi digital – a także wieloletnie doświadczenie pracowników przy projektach największych marek w Polsce i na świecie. Towarzyszymy klientom na każdym kroku, tworząc dla nich wedle potrzeb wizję marki, materiały reklamowe i content, prowadząc ich profile społecznościowe oraz planując i kupując kampanie we wszystkich typach mediów. 

Nowoczesne technologie pełnią coraz więcej ról w naszym codziennym życiu – nie dziwi więc, że tak zwany „digital” to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Zmiany w zachowaniu użytkowników w mediach społecznościowych, sztuczna inteligencja, programatyczny zakup reklam w przestrzeni miejskiej czy rosnąca świadomość na temat ochrony danych osobowych w Internecie, to tylko niektóre tematy, za którymi marki potrzebują nadążyć, aby tworzyć skuteczne strategie i osiągać sukcesy na dynamicznym rynku. Przystępując do IAB Polska nie tylko zapewniamy sobie dostęp do aktualnej wiedzy, ale mamy także nadzieję stać się aktywnym uczestnikiem dialogu na temat najlepszych praktyk i skutecznych rozwiązań marketingowych w tych ekscytujących czasach. – mówi Marta Błaszkiewicz, Digital Director w MIDO.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.