Adtraction dołącza do firm członkowskich IAB Polska

01/29/2019
W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Adtraction - firma specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym.

W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Adtraction – firma specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym.

Adtraction istnieje na rynku od przeszło 10 lat. Firma zajmuje się marketingiem afiliacyjnym, z sukcesem prowadząc kampanie online z obszaru finansów oraz e-commerce. Jako międzynarodowy zespół z łatwością czerpie know-how i najlepsze praktyki z wielu europejskich rynków. W swoich działaniach firma stawia na transparentność, uczciwość i najlepszą obsługę klienta. Dzięki temu może poszczycić się wysoką obecnością w takich rankingach jak Technology Fast 500™ (EMEA) czy Inc. 5000 Europe.

Afiliacja w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Wydawcy poszukują uczciwej sieci afiliacyjnej, która będzie dostosowana do ich potrzeb, a reklamodawcy szukają partnera, który dostarczy jakościowy ruch –  takie jest właśnie Adtraction. Dołączając do IAB chcemy uczestniczyć w rozwoju rynku digital w Polsce, dzielić się naszym doświadczeniem z innych rynków, a także mieć realny wpływ na to co dzieje się w Polsce!

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.