AdTonos dołącza do IAB Polska

09/17/2021
Z przyjemnościa informujemy, że do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza AdTonos - platforma audio programmatic i marketplace łączący reklamodawców z wydawcami. AdTonos to twórca innowacyjnej technologii do zamiany reklam nadawanych przez nadawcę radiowego w czasie rzeczywistym i emisji reklam mid-roll, a także do emisji  interaktywnych reklam audio na urządzeniach: Echo, Google Home, smartfonach z systemem Android i Asystentem Google oraz iPhone'ach z aktywną aplikacją Alexa.

AdTonos oferuje reklamodawcom dostęp do ponad 60 milionów unikalnych słuchaczy audio online na całym świecie i potencjał 607 milionów emisji spotów reklamowych miesięcznie.
AdTonos jest wspierany przez brytyjski Departament Handlu Międzynarodowego, pomagający firmie rozwijać się globalnie, jest również członkiem IAB UK, IAB Europe oraz European Association of Commercial Radios, które reprezentuje komercyjne radio w Parlamencie Europejskim.

Cieszymy się bardzo, że nasza firma dołączyła do grona członków IAB Polska. W AdTonos bardzo dobrze rozumiemy potencjał i możliwości jakie dziś oferuje reklama audio digital. Przez to, że jest ona angażująca w odbiorze oraz mało intruzywna, znakomicie uzupełnia inne kanały reklamowe i pozwala markom na budowanie osobistej relacji ze słuchaczami. Nieustannie pracujemy nad kolejnymi  narzędziami zarówno dla reklamodawców,  jak i wydawców, które jeszcze bardziej ułatwią korzystanie z tej formy reklamy, pomogą dokładniej mierzyć efekty kampanii reklamowych, a przede wszystkim przyśpieszą rozwój całego kanału audio digital. Naszą misją jest również upowszechnienie na rynku innowacyjnych technologii do emisji interaktywnych reklam audio, które już niebawem staną się podstawowym narzędziem reklamowym w obszarze voice-commerce. Mamy zamiar aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych IAB Polska, aby dzielić się naszym doświadczeniem w obszarze reklamy audio, ale również wsłuchiwać się w głosy płynące z branży, żeby czerpać inspiracje zarówno od firm członkowskich oraz IAB Polska, i aby jeszcze bardziej udoskonalać tworzone przez nas narzędzia reklamowe. – komentuje Katarzyna Bargielska, Co-founder i CMO, AdTonos

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.