AdTonos dołącza do IAB Polska

09/17/2021
Z przyjemnościa informujemy, że do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza AdTonos - platforma audio programmatic i marketplace łączący reklamodawców z wydawcami. AdTonos to twórca innowacyjnej technologii do zamiany reklam nadawanych przez nadawcę radiowego w czasie rzeczywistym i emisji reklam mid-roll, a także do emisji  interaktywnych reklam audio na urządzeniach: Echo, Google Home, smartfonach z systemem Android i Asystentem Google oraz iPhone'ach z aktywną aplikacją Alexa.

AdTonos oferuje reklamodawcom dostęp do ponad 60 milionów unikalnych słuchaczy audio online na całym świecie i potencjał 607 milionów emisji spotów reklamowych miesięcznie.
AdTonos jest wspierany przez brytyjski Departament Handlu Międzynarodowego, pomagający firmie rozwijać się globalnie, jest również członkiem IAB UK, IAB Europe oraz European Association of Commercial Radios, które reprezentuje komercyjne radio w Parlamencie Europejskim.

Cieszymy się bardzo, że nasza firma dołączyła do grona członków IAB Polska. W AdTonos bardzo dobrze rozumiemy potencjał i możliwości jakie dziś oferuje reklama audio digital. Przez to, że jest ona angażująca w odbiorze oraz mało intruzywna, znakomicie uzupełnia inne kanały reklamowe i pozwala markom na budowanie osobistej relacji ze słuchaczami. Nieustannie pracujemy nad kolejnymi  narzędziami zarówno dla reklamodawców,  jak i wydawców, które jeszcze bardziej ułatwią korzystanie z tej formy reklamy, pomogą dokładniej mierzyć efekty kampanii reklamowych, a przede wszystkim przyśpieszą rozwój całego kanału audio digital. Naszą misją jest również upowszechnienie na rynku innowacyjnych technologii do emisji interaktywnych reklam audio, które już niebawem staną się podstawowym narzędziem reklamowym w obszarze voice-commerce. Mamy zamiar aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych IAB Polska, aby dzielić się naszym doświadczeniem w obszarze reklamy audio, ale również wsłuchiwać się w głosy płynące z branży, żeby czerpać inspiracje zarówno od firm członkowskich oraz IAB Polska, i aby jeszcze bardziej udoskonalać tworzone przez nas narzędzia reklamowe. – komentuje Katarzyna Bargielska, Co-founder i CMO, AdTonos

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.