AdFusion dołącza do IAB Polska

01/29/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza AdFusion - agencja programmatic, która redefiniuje podejście do zakupu mediów.

AdFusion tworzy autorską platformę DSP opartą na sztucznej inteligencji, zapewniającą pozyskiwanie jakościowego ruchu, precyzyjne targetowanie oraz skuteczną ochronę przed ad fraudami. Dzięki integracji danych z wielu źródeł oraz eksperckiej obsłudze AdFusion umożliwia klientom efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi w bezpiecznym środowisku. Rozwiązania oferowane przez agencję odpowiadają na kluczowe wyzwania branży: jakość, bezpieczeństwo i wysokie KPI.

„Przystąpienie AdFusion do IAB Polska to dla nas szansa, aby dołączyć do rozmów na temat przyszłości reklamy programmatycznej w Polsce. Dynamiczny rozwój tego rynku niesie za sobą wiele wyzwań – zarówno technologicznych, jak i systemowych, związanych z rosnącą presją regulacyjną czy dominacją globalnych graczy.

Jako członek Grupy Roboczej Programmatic chcemy przyczynić się do budowania bardziej transparentnego i zrównoważonego ekosystemu, który odpowiadałby na potrzeby reklamodawców, wydawców i użytkowników.

Szczególnie zależy nam na kwestiach związanych z jakością ruchu, bezpieczeństwem danych i efektywnością kampanii – to obszary, które wymagają wspólnej pracy i jasno wypracowanych standardów, a IAB Polska jest do tego najlepszą platformą – mówi Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.