Adaid.eu – platforma łącząca ukraińskich przyjaciół z przemysłem kreatywnym UE

03/09/2022
W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe, w ramach inicjatywy AdAid.eu, chce zaoferować wsparcie poprzez ułatwienie osobom z Ukrainy znalezienia ofert współpracy w krajach UE oraz kontaktu z firmami: agencjami reklamowymi, mediowych, firmami produkcyjnymi, działami marketingu, komunikacji i PR po stronie klienta oraz innymi podmiotami z branży kreatywnej w krajach UE.

Adaid.eu to portal z ofertami pracy w branży dla mieszkańców i uchodźców z Ukrainy, który agreguje ogłoszenia z polskiego i zagranicznych rynków. Platforma łączy szukających pracy z firmami ją oferującymi – oprócz ofert można zamieścić na niej w łatwy sposób swoje CV.
Wśród ogłoszeń znajdują się przede wszystkim te z obszaru szeroko rozumianego marketingu, zarówno dla tych osób, które władają kilkoma językami, ale także dla tych, którzy mówią wyłącznie po ukraińsku. Zatrudnienia  można szukać m.in. w obszarach strategii, designu, mediów, produkcji, ecommerce, programmatic, SEM/SEO, eventów, PR i wielu innych.
Platforma jest  dostępna w 3 wersjach językowych: ukraińskiej, polskiej oraz angielskiej i zawiera również informacje o oficjalnych inicjatywach pomocowych na rzecz Ukrainy.

Jak można wesprzeć projekt?

• Jesteś pracodawcą? Przeanalizuj potrzeby kompetencyjne w zespole. Jeśli masz możliwość zatrudnienia, wypełnij formularz na stronie www.adaid.eu.
• Znasz osoby poszukujące pracy w sektorze kreatywnym? Przekaż im link do platformy www.adaid.eu.
• Poszukujesz zatrudnienia w branży w Polsce lub innym kraju europejskim? Przejrzyj dostępne oferty oraz zamieść swoje CV na www.adaid.eu
• Pracujesz w organizacji zrzeszającej podmioty z sektora lub współpracujesz z szeroko rozumianą branżą marketingową? Udostępnij informacje o inicjatywie AdAid.eu w swoich kanałach komunikacji.

Jeśli chcesz w inny sposób wesprzeć inicjatywę, skontaktuj się z nami: contact@adaid.eu

Portal został stworzony przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. IAB Polska jest partnerem inicjatywy.

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.