Adaid.eu – platforma łącząca ukraińskich przyjaciół z przemysłem kreatywnym UE

03/09/2022
W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe, w ramach inicjatywy AdAid.eu, chce zaoferować wsparcie poprzez ułatwienie osobom z Ukrainy znalezienia ofert współpracy w krajach UE oraz kontaktu z firmami: agencjami reklamowymi, mediowych, firmami produkcyjnymi, działami marketingu, komunikacji i PR po stronie klienta oraz innymi podmiotami z branży kreatywnej w krajach UE.

Adaid.eu to portal z ofertami pracy w branży dla mieszkańców i uchodźców z Ukrainy, który agreguje ogłoszenia z polskiego i zagranicznych rynków. Platforma łączy szukających pracy z firmami ją oferującymi – oprócz ofert można zamieścić na niej w łatwy sposób swoje CV.
Wśród ogłoszeń znajdują się przede wszystkim te z obszaru szeroko rozumianego marketingu, zarówno dla tych osób, które władają kilkoma językami, ale także dla tych, którzy mówią wyłącznie po ukraińsku. Zatrudnienia  można szukać m.in. w obszarach strategii, designu, mediów, produkcji, ecommerce, programmatic, SEM/SEO, eventów, PR i wielu innych.
Platforma jest  dostępna w 3 wersjach językowych: ukraińskiej, polskiej oraz angielskiej i zawiera również informacje o oficjalnych inicjatywach pomocowych na rzecz Ukrainy.

Jak można wesprzeć projekt?

• Jesteś pracodawcą? Przeanalizuj potrzeby kompetencyjne w zespole. Jeśli masz możliwość zatrudnienia, wypełnij formularz na stronie www.adaid.eu.
• Znasz osoby poszukujące pracy w sektorze kreatywnym? Przekaż im link do platformy www.adaid.eu.
• Poszukujesz zatrudnienia w branży w Polsce lub innym kraju europejskim? Przejrzyj dostępne oferty oraz zamieść swoje CV na www.adaid.eu
• Pracujesz w organizacji zrzeszającej podmioty z sektora lub współpracujesz z szeroko rozumianą branżą marketingową? Udostępnij informacje o inicjatywie AdAid.eu w swoich kanałach komunikacji.

Jeśli chcesz w inny sposób wesprzeć inicjatywę, skontaktuj się z nami: contact@adaid.eu

Portal został stworzony przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. IAB Polska jest partnerem inicjatywy.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.