IAB Polska na spotkaniu MoU online sygnatariuszy MoU online advertising and IPR w Brukseli.

06/27/2019
Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska oraz Teresa Wierzbowska, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska wzięli udział w spotkaniu sygnatariuszy zainicjowanego przez Komisję Europejską porozumienia dot. reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej.

Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska oraz Teresa Wierzbowska, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska wzięli udział w spotkaniu sygnatariuszy zainicjowanego przez Komisję Europejską porozumienia dot. reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej.

Przedstawiciele IAB Polska zaprezentowali w Brukseli krajowe inicjatywy IAB Polska i Stowarzyszenia Sygnał wpisujące się w tzw. podejście follow the money do kwestii prawidłowego egzekwowania praw własności intelektualnej w internecie.

Spotkanie było też okazją do zaprezentowania jednego z najnowszych projektów IAB Polska – Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic.

Wszystkie firmy zainteresowane dołączeniem do inicjatywy MoU online advertising and IPR prosimy o kontakt pod adresem a.mazur@iab.org.pl.

Więcej o porozumieniu znajduje się pod LINKIEM.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.