IAB Polska na spotkaniu MoU online sygnatariuszy MoU online advertising and IPR w Brukseli.

06/27/2019
Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska oraz Teresa Wierzbowska, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska wzięli udział w spotkaniu sygnatariuszy zainicjowanego przez Komisję Europejską porozumienia dot. reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej.

Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska oraz Teresa Wierzbowska, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska wzięli udział w spotkaniu sygnatariuszy zainicjowanego przez Komisję Europejską porozumienia dot. reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej.

Przedstawiciele IAB Polska zaprezentowali w Brukseli krajowe inicjatywy IAB Polska i Stowarzyszenia Sygnał wpisujące się w tzw. podejście follow the money do kwestii prawidłowego egzekwowania praw własności intelektualnej w internecie.

Spotkanie było też okazją do zaprezentowania jednego z najnowszych projektów IAB Polska – Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic.

Wszystkie firmy zainteresowane dołączeniem do inicjatywy MoU online advertising and IPR prosimy o kontakt pod adresem a.mazur@iab.org.pl.

Więcej o porozumieniu znajduje się pod LINKIEM.

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.