IAB Polska na spotkaniu MoU online sygnatariuszy MoU online advertising and IPR w Brukseli.

06/27/2019
Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska oraz Teresa Wierzbowska, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska wzięli udział w spotkaniu sygnatariuszy zainicjowanego przez Komisję Europejską porozumienia dot. reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej.

Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska oraz Teresa Wierzbowska, Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska wzięli udział w spotkaniu sygnatariuszy zainicjowanego przez Komisję Europejską porozumienia dot. reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej.

Przedstawiciele IAB Polska zaprezentowali w Brukseli krajowe inicjatywy IAB Polska i Stowarzyszenia Sygnał wpisujące się w tzw. podejście follow the money do kwestii prawidłowego egzekwowania praw własności intelektualnej w internecie.

Spotkanie było też okazją do zaprezentowania jednego z najnowszych projektów IAB Polska – Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic.

Wszystkie firmy zainteresowane dołączeniem do inicjatywy MoU online advertising and IPR prosimy o kontakt pod adresem a.mazur@iab.org.pl.

Więcej o porozumieniu znajduje się pod LINKIEM.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.