2 firmy członkowskie IAB Polska ze statuetkami Cannes Lions

06/26/2023
Aż 12 statuetek powędrowało do polskich agencji reklamowych podczas tegorocznej 70. edycji konkursu Cannes Lions, która odbyła się 19-23 czerwca.

Wśród tegorocznych zwycięzców znalazły się polskie oddziały Ogilvy, McCann i VMLY&R. Firmy członkowskie IAB Polska zdobyły następujące nagrody:

Ogilvy

2 brązowe statuetki w kategoriach „Media” i „Social Media Design” za projekt Buy My Cancer.

VMLY&R

Brąz w kategorii „Health & Wellness” za kampanię The Art of Sex Ed.

Gratulujemy!

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.