2 firmy członkowskie IAB Polska ze statuetkami Cannes Lions

06/26/2023
Aż 12 statuetek powędrowało do polskich agencji reklamowych podczas tegorocznej 70. edycji konkursu Cannes Lions, która odbyła się 19-23 czerwca.

Wśród tegorocznych zwycięzców znalazły się polskie oddziały Ogilvy, McCann i VMLY&R. Firmy członkowskie IAB Polska zdobyły następujące nagrody:

Ogilvy

2 brązowe statuetki w kategoriach „Media” i „Social Media Design” za projekt Buy My Cancer.

VMLY&R

Brąz w kategorii „Health & Wellness” za kampanię The Art of Sex Ed.

Gratulujemy!

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.