14 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród MIXX Awards

05/21/2021
To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Havas Media, Wavemaker, Screen Network i Fantasyexpo!

Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

Z przyjemnością poznaliśmy listę finalistów do tegorocznych nagród. Spośród polskich zgłoszeń nominacje otrzymały:

  • kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:
    • Brand Advertising
    • Campaign Effectiveness
    • Influencer Marketing
    • Non-Profit/ Corporate Social Resposibility
    • Offline Digitalisation

  • kampania Bank of Green Changes przygotowana przez Havas Media dla BNP Paribas w kategoriach:
    • Brand Advertising
    • Influencer Marketing
    • Product Innovation
    • Video Advertising

Kampania została nagrodzona również srebrną statuetką w polskiej odsłonie  IAB MIXX Awards 2020 w kategorii Cross Media Integration.

Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w finale! A zwycięzców poznamy już 25 -27 maja podczas konferencji Interact Online (rejestracja na wydarzenie bezpłatna).
Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco. 

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.