14 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród MIXX Awards

05/21/2021
To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Havas Media, Wavemaker, Screen Network i Fantasyexpo!

Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

Z przyjemnością poznaliśmy listę finalistów do tegorocznych nagród. Spośród polskich zgłoszeń nominacje otrzymały:

  • kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:
    • Brand Advertising
    • Campaign Effectiveness
    • Influencer Marketing
    • Non-Profit/ Corporate Social Resposibility
    • Offline Digitalisation

  • kampania Bank of Green Changes przygotowana przez Havas Media dla BNP Paribas w kategoriach:
    • Brand Advertising
    • Influencer Marketing
    • Product Innovation
    • Video Advertising

Kampania została nagrodzona również srebrną statuetką w polskiej odsłonie  IAB MIXX Awards 2020 w kategorii Cross Media Integration.

Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w finale! A zwycięzców poznamy już 25 -27 maja podczas konferencji Interact Online (rejestracja na wydarzenie bezpłatna).
Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco. 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.