14 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród MIXX Awards

05/21/2021
To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Havas Media, Wavemaker, Screen Network i Fantasyexpo!

Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

Z przyjemnością poznaliśmy listę finalistów do tegorocznych nagród. Spośród polskich zgłoszeń nominacje otrzymały:

  • kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:
    • Brand Advertising
    • Campaign Effectiveness
    • Influencer Marketing
    • Non-Profit/ Corporate Social Resposibility
    • Offline Digitalisation

  • kampania Bank of Green Changes przygotowana przez Havas Media dla BNP Paribas w kategoriach:
    • Brand Advertising
    • Influencer Marketing
    • Product Innovation
    • Video Advertising

Kampania została nagrodzona również srebrną statuetką w polskiej odsłonie  IAB MIXX Awards 2020 w kategorii Cross Media Integration.

Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w finale! A zwycięzców poznamy już 25 -27 maja podczas konferencji Interact Online (rejestracja na wydarzenie bezpłatna).
Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco. 

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.